BMW prvi put prestigao Teslu u prodaji električnih vozila u Europi, prodaja se ipak smanjuje

Pixabay.com
BMW električni automobil, Foto: Pixabay.com

BMW je po prvi put predvodio europsko tržište električnih vozila na baterije, pobijedivši američkog proizvođača automobila Teslu, prema tvrtki za istraživanje tržišta JATO Dynamics.

Njemački auto div prodao je 14.869 električnih automobila na baterije u srpnju, oko 300 više od Tesle.

Podaci su naglasili uspjeh tradicionalnih proizvođača automobila na tržištu nakon što su zaostali za proizvođačima čistih električnih vozila, vođeni vladinom politikom i tantijemama marke.

Nedostatak jasnoće oko poticaja za budućnost električnih automobila i dalje predstavlja prepreku potrošačima koji razmišljaju o ovoj vrsti vozila. Ti čimbenici, uz nisku rezidualnu vrijednost električnih vozila, pridonijeli su padu zabilježenom u srpnju”, rekao je Felipe Munoz, Global Analitičar u JATO Dynamicsu, govoreći o padu ukupne prodaje električnih vozila.

BMW je prošlog mjeseca izvijestio o skoku prodaje od 35 posto u odnosu na prethodnu godinu, dok je Tesla zabilježila pad registracija za 16 posto, stoji u izvješću.

Oko 139.300 novih električnih automobila registrirano je prošli mjesec, što je pad od šest posto u odnosu na srpanj 2023., prema izvješću, što je dodalo da je tržišni udio električnih vozila pao na 13,5 posto sa 14,6 posto, koliko je iznosio godinu dana ranije.

Tesla, najvrjedniji proizvođač automobila na svijetu, i dalje je dominantan igrač, ali tradicionalni proizvođači automobila kao što su BMW i Volvo jačaju zbog neizvjesnosti oko subvencija i poticaja za električna vozila.

Prema nekim izvješćima, navodi Seebiz, polarizirajuća ličnost izvršnog direktora Elona Muska također je utjecala na raspoloženje prema Tesli.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari