Appleu pada prodaja i u Kini pa su sada tek treći najpopularniji brend

Pixabay.com
Apple, ilustracija Foto: Pixabay.com

Prodaja pametnih telefona u Kini porasla je 1,5 posto na godišnjoj razini u prvom tromjesečju 2024., označavajući drugo uzastopno tromjesečje pozitivnog rasta na godišnjoj razini, prema Counterpointovoj Market Pulse Service.

Huawei se istaknuo kao najuspješniji tijekom prvog tromjesečja, s rastom od 69,7 posto u usporedbi s prvim kvartalom prošle godine. Huaweijev rast u velikoj se mjeri pripisuje uspješnom lansiranju serije Mate 60 s mogućnošću 5G, kao i njegovom ugledu pouzdanog proizvođača, što mu je pomoglo da stekne ogroman udio u premium segmentu kineskog tržišta od 600 američkih dolara i više. Unatoč uspjehu Huaweija, HONOR je i dalje uspio rasti 11,5% na godišnjoj razini u prvom tromjesečju potaknut svojim popularnim modelima, kao što su X50 i Play 40.

Komentirajući dinamiku tržišta, pomoćnik direktora Ethan Qi rekao je: “Čini se da se zamah gradi na oporavku jer je prodaja pametnih telefona u Kini nastavila s trendom i porasla 4,6 posto u prvom tromjesečju 2024, a u usporedbi s prethodnim kvartalom. Promocije tijekom proslave kineske Nove godine bile su najveće pokretač rasta. Prosječna tjedna prodaja tijekom četiri tjedna koja su prethodila kineskoj Novoj godini zabilježila je snažan rast od 20 posto u usporedbi s normalnim tjednom, prema Counterpointovom China Smartphone Weekly Sales Trackeru.”

Viši analitičar Mengmeng Zhang rekao je: “Prvo tromjesečje 2024. bilo je najkonkurentnije tromjesečje ikad, sa samo tri postotna boda koji dijele prvih šest igrača u smislu tržišnog udjela. Proizvođači originalne opreme pametnih telefona žestoko se natječu tijekom blagdanskog razdoblja, dovršavajući različite marketinške i promotivne strategije puno unaprijed. Konkretno, kineski proizvođači originalne opreme, sa svojom bogatom isplativom ponudom, kapitaliziraju porast prodaje u jeftinom segmentu jer radnici migranti kupuju pristupačnije, jeftinije pametne telefone kada se vraćaju kući za praznike. Ovaj trend dodatno je smanjio jaz u tržišnom udjelu među glavnim igračima.”

Komentirajući performanse OEM-a, viši istraživački analitičar Ivan Lam rekao je: “vivo je osvojio prvo mjesto u ovom kvartalu sa 17,4% udjela potaknut snažnom prodajom modela Y35 Plus i Y36 u jeftinijem segmentu i S18 u srednjem segmentu. . HONOR je zauzeo drugo mjesto s udjelom od 16,1%, a slijedi ga Apple s udjelom od 15,7%. Appleova prodaja bila je smanjena tijekom tromjesečja jer je Huaweijev povratak izravno utjecao na Apple u premium segmentu. Osim toga, potražnja za zamjenama za Apple malo je smanjena u usporedbi s prethodnim godinama.”

Gledajući unaprijed, Lam je vidio mogućnost oporavka iPhonea: “Vidimo sporo, ali stabilno poboljšanje iz tjedna u tjedan, tako da bi se zamah mogao promijeniti. Za drugo tromjesečje, mogućnost novih opcija boja u kombinaciji s agresivnim prodajnim inicijativama mogla bi vratiti marku na pozitivno područje; i naravno, čekamo da vidimo što će njegove AI značajke ponuditi na WWDC u lipnju.”

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari