Amazon od sljedeće godine prodaje Hyundaijeva vozila na svojoj web stranici

Pixabay.com
Hyundai, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Amazon će od sljedeće godine prodavati Hyundaijeva vozila online u SAD-u. Međutim, novi automobili neće biti isporučeni do kupaca nego će nakon što odaberu svoje vozilo morati otići i pokupiti ga u prodajnom salonu.

Zakoni u većini američkih saveznih država štite autosalone od proizvođača automobila koji bi željeli prodavati izravno potrošačima. Mogućnost kupnje automobila putem interneta bila je izvor problema za Teslu, Rivian i druge proizvođače automobila koji više vole izravno poslovati s kupcima, prenosi CNN.

“Nije da će vam automobil odmah sljedeći dan nakon kupnje biti isporučen doma, kao da ste član Primea ili nešto slično”, rekla je Jessica Caldwell, industrijska analitičarka za Edmunds.com.

“Ako ljudi to očekuju onda im se treba reći jer pretpostavljam da bi se mnogi mogli razočarati”, dodala je.

Amazonov cilj bit će učiniti iskustvo što besprijekornijim i da što više sliči “kupnji automobila putem interneta”, rekao je glasnogovornik Amazona.

Edmunds.com je konkurent Amazonu jer njegova web stranica također zarađuje povezujući kupce automobila s trgovcima. To je u biti ono što će Amazon raditi s trgovcima Hyundaija.

Kupnja automobila također je vrlo drugačija i daleko složenija transakcija od kupnje knjige ili sata putem interneta. Web stranica Amazona će, primjerice, pružati informacije o financiranju i omogućiti kupcima da izračunaju mjesečnu uplatu, navodi Amazon. Puno će ovisiti o tome koliko je dobro to sučelje dizajnirano, rekla je Caldwell.

Kupci će moći pretraživati ​​zalihe na prodajnim mjestima putem web stranice Amazona, vidjeti cijene za vozila i kliknuti gumb za pokretanje kupnje. Moći će birati samo vozila koja su već u zalihama trgovaca.

Sama po sebi mogućnost odabira vozila putem interneta nije novost. Mnogi trgovci automobilima već dugo koriste razne platforme za e-trgovinu kako bi pomogli u ostvarivanju prodaje. To je nešto što se ubrzalo tijekom vrhunca pandemije Covida, kada kupci automobila nisu uvijek mogli osobno doći do prodajnih mjesta.

Ovaj dogovor najavljen je kao dio paketa dogovora između Hyundaija i Amazona, uključujući da će Amazon osigurati pohranu podataka za Hyundai i da će budući modeli Hyundaija uključivati ​​glasovnu asistenticu Alexu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari