Veliki pad dobiti Mercedes Benza u trećem tromjesečju

Pixabay.com
Mercedes, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Dobit Mercedes Benza u trećem je tromjesečju u glavnom automobilskom odjelu pala za 64 posto, znatno podbacivši u odnosu na procjene analitičara.

“Rezultati za treće tromjesečje ne ispunjavaju naše ambicije”, komentirao je financijski direktor Harald Wilhelm, dodajući kako će grupa pojačati mjere smanjenja troškova.

Zarada od srpnja do rujna, piše Reuters, pogođena je troškovima preoblikovanja modela kao i zahtjevnim tržištem, posebice za nove verzije SUV-a G-Class, koje će biti predstavljene u sljedećem tromjesečju.

Tvrtka predviđa da će godišnja prodaja automobila biti nešto niža u usporedbi s prošlom godinom, dok će prodaja u četvrtom tromjesečju biti na razini trećeg.

Rijetka pozitivna točka u rezultatima bila je stalna generacija novčanog toka iz industrijskog sektora, koji je u tromjesečju dosegnuo 2,39 milijardi eura, što je povećanje od dva posto u odnosu na prošlu godinu.

Prilagođena dobit prije kamata i poreza (EBIT) u automobilskom odjelu pala je na 1,2 milijarde eura, dok su analitičari iz LSEG-a predviđali pad od 3,6 posto na 3,19 milijardi eura.

Izvršni direktor Mercedes-Benza, Ola Kaellenius, upozorio je da su kineski potrošači izuzetno oprezni pri donošenju velikih kupovnih odluka, jer dugotrajna gospodarska slabost i lokalna kriza na tržištu nekretnina stvaraju značajnu nesigurnost među potrošačima.

Proizvođač luksuznih automobila smanjio je svoj cilj profitne marže za cijelu godinu dva puta tijekom trećeg tromjesečja, pridruživši se rastućem broju europskih konkurenata koji slabije kinesko tržište automobila okrivljuju za pad dobiti i marži.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari