Tvrtke u oglasima moraju jasno navesti kako su postigle klimatsku neutralnost

Foto: Katrin Bolovtsova/Pexels

Njemačke tvrtke moraju u oglasima jasno navesti kako su postigle klimatsku neutralnost kako potrošače ne bi dovodile u zabludu, odluka je suda u Karlsruheu.

Ured za sprečavanje nepoštene konkurencije podnio je tužbu protiv proizvođača voćnih gumenih bombona Katjes, koji je u oglasima u jednom časopisu tvrdio da je klimatski neutralan.

Katjes u proizvodnji ispušta štetne plinove, prenosi Hina, ali podupire projekte zaštite klime posredstvom konzultanta specijaliziranog za zaštitu okoliša kako bi to kompenzirao.

Regulatori tvrde da kompanija oglasom u časopisu dovodi potrošače u zabludu budući da im uskraćuje ključne informacije. Katjes im tako nije pojasnio kako je postigao klimatsku neutralnost. Savezni sud presudio je u korist tužitelja i naložio Katjesu da povuče oglas.

Suci su podržali i zahtjev tužitelja da oglašivači ubuduće precizno navedu jesu li klimatsku neutralnost postigli smanjenjem emisije ugljičnog dioksida ili kompenzacijskim mjerama, poput onih financijske prirode.

Pojam treba jasno definirati u oglašavanju jer se mjere kompenzacije za emisiju ugljičnog dioksida ne mogu mjeriti s njezinim smanjenjem kada je riječ o postizanju klimatske neutralnosti, upozorio je sud.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari