Proizvođač automobila Toyota Motor predstavio je nove motore koji se mogu koristiti u različitim automobilima kao što su hibridi i oni koji voze na biogorivo.
Na medijskom događaju sa Subaruom i Mazdom, Toyota Motor promovirao je motore od 1,5 litara i dvije litre koje razvija sa znatno manjim obujmom i visinom u odnosu na trenutačne motore.
“S ovim motorima svaka od tri tvrtke nastojat će optimizirati integraciju s baterijama i drugim električnim pogonskim jedinicama”, rekli su u zajedničkoj izjavi. Toyota posjeduje oko petinu Subarua i otprilike pet posto Mazde.
Tvrtke su poručile da će njihovi napori pomoći u dekarbonizaciji motora s unutarnjim izgaranjem tako što će ih učiniti kompatibilnima s alternativnim izvorima goriva kao što su e-goriva i biogoriva. Također se nadaju da će kompaktniji motori promijeniti dizajn vozila dopuštajući niže poklopce motora.
Japanski proizvođač automobila rekao je da će njegov novi motor od 1,5 litara postići smanjenje volumena i težine za 10 posto u odnosu na postojeće motore od 1,5 litara, koji se koriste u automobilima kao što je njegov Yaris. Novi turbo motori od dvije litre imat će slične prednosti u odnosu na postojeće turbo motore od 2,4 litre koji se koriste u većim modelima kao što su sportska terenska vozila s tri reda sjedala.
Proizvođači automobila suočavaju se sa strožim standardima vezanim uz emisije na tržištima. Jedno takvo tržište je i Europska unija gdje se radi na uvođenju pravila o emisijama poznatih kao Euro 7. Pravila se odnose na automobile i kombije te će se primjenjivati od 2030., prije nego što se od 2035. uvede zabrana prodaje novih automobila koji emitiraju CO2.
Pročitajte još:
Toyota je prodala oko 2,4 milijuna vozila u razdoblju od siječnja do ožujka 2024., od čega su gotovo dvije petine bili benzinsko-električni hibridi. Plug-in hibridna vozila, električna vozila na gorive ćelije i potpuno baterijska vozila zajedno čine samo 2,9 posto prodaje, prenosi Reuters.
Predsjednik tvrtke Akio Toyoda u siječnju ove godine rekao je da će električna vozila dosegnuti udio na globalnom automobilskom tržištu od najviše 30 posto, dok će ostatak činiti hibridi, vozila na vodikove gorive ćelije i vozila na gorivo.
4 Odgovora
Super članak.
Odličan! A nije ni Toyota loša 😊
Super!
Toyota nije omiljena marka automobila u Hrvatskoj, šta je tu je.