TikTok planira povećati svoju e-trgovinu u SAD-u na 17,5 milijardi dolara

Pixabay.com
TikTok, ilustracija, Foto: Pixabay.com

ByteDance, tvorac i vlasnik društvene mreže TikTok, namjerava ove godine udeseterostručiti svoju e-trgovinu u SAD-u na čak 17,5 milijardi dolara, saznaje Bloomberg.

To predstavlja ozbiljnu prijetnju Amazonu.

O ciljnoj količini robe za 2024. godinu za američku verziju TikTok Shopa — koja kombinira online zabavu s impulzivnom kupnjom — raspravljalo se na internim sastancima proteklih tjedana i još bi se moglo promijeniti ovisno o napredovanju poslovanja.

Ambiciozni cilj TikToka stavlja ga u sukob ne samo s Amazonom, već i s drugim kineskim tvrtkama Temu i Shein, koje su napravile veliki prodor među mlađim američkim kupcima.

Za razliku od ova dva konkurenta, TikTok računa na svoj doseg na društvenim mrežama i privlačnost viralnih videa kako bi pridobio kupce.

TikTok je prošle godine bio na putu da prikupi oko 20 milijardi dolara globalne bruto vrijednosti robe, pri čemu je jugoistočna Azija pridonijela najvećem dijelu prodaje putem svoje zasebne platforme, izvijestio je Bloomberg. Sada tvrtka želi proširiti prodaju u SAD-u i Latinskoj Americi, gdje planira pokrenuti operaciju e-trgovine u nadolazećim mjesecima, rekli su ljudi upoznati s tim pitanjem.

ByteDance, koji su prije više od deset godina osnovali Zhang Jiming i Liyang Rubo, izrastao je u internetskog lidera vrijednog više od 200 milijardi dolara zahvaljujući viralnosti platformi za kratke video zapise TikTok i Douyin. TikTok Shop jedna je od najbrže rastućih novih značajki za tvrtku sa sjedištem u Pekingu, koja traži novi pokretač rasta izvan oglašavanja na društvenim mrežama.

Prihod ByteDancea porastao je za otprilike 30 posto u 2023. na više od 110 milijardi dolara, nadmašivši projicirani rast etabliranih konkurentskih društvenih medija Meta Platforms (Facebook) ili Tencent Holdings.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari