Stanić grupa uložila 12,8 milijuna eura u modernizaciju tvornice 

Hina/Mladen Volarić
Stanić grupa u modernizaciju tvornice u Jastrebarskom uložila 12,8 milijuna eura, Foto: Hina/ Mladen Volarić

Stanić grupa je u Jastrebarskom predstavila investiciju vrijednu 12,8 milijuna eura u nove proizvodne linije i modernizaciju tvornice Stanić Beverages, čime će se broj radnih mjesta povećati sa 60 na 100 te znatno povećati proizvodnja bezalkoholnih pića.

Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u Stanić Beverages tvornici u Jastrebarskom i Kreševu za ovu godinu je više od 100 milijuna litara, istaknuto je na prigodnoj svečanosti na kojoj je bio i premijer Andrej Plenković.

Premijer je rekao da očekuje kako će za nešto manje od dvije godine Hrvatska postati članica Organizacije za gospodarsku suradnju i razvoj (OECD), prenosi Hina.

Predsjednik Uprave Stanić grupe Svjetlan Stanić je istaknuo da grupa kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnje, kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa te održiv način poslovanja u svim svojim kompanijama unutar grupacije.

“Jednaku dinamiku provodimo i u tvrtki Stanić Beverages, koja je ponosni vlasnik brenda Juicy koji ove godine slavi 25 godina uspješnog poslovanja. Zbog novih proizvodnih kapaciteta moći ćemo jačati našu poziciju na tržištu regije, ali i proširiti izvoznu strategiju koja nam je u fokusu posljednjih desetak godina”, rekao je Stanić.

Investicijom u tvrtki Stanić Beverages u Jastrebarskom povećan je proizvodni segment s dvije na četiri proizvodne linije za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži, što će, kako je istaknuto, omogućiti daljnje širenje branda Juicy na domaćem i inozemnim tržištima.

Na početku je Juicy proizvodio dva milijuna litara godišnje i samo četiri artikla, a sada će, kada se sve nove linije puste u pogon, proizvoditi više od 200 artikala i 100 milijuna litara godišnje za domaće i strana tržišta.

Uz povećanje proizvodnih kapaciteta, investicije je usmjerena i na održivu proizvodnju pa tako nova Tetra Stelo proizvodna linija omogućuje i novu ambalažu koja je napravljena od 70 posto biljnih materijala, a Juicy je prvi sok u svijetu koji će imati LightWing 30 neodvojivi čep napravljen od 100 posto certificirane reciklirane plastike. Investicijom je, uz ulaganje u proizvodnju, obnovljena i zgrada tvornice te okolna infrastruktura.

Inače, brand Juicy osnovan je 1999. godine, a tvornica za proizvodnju sokova Juicy u Jastrebarskom Stanić grupa je akvizirala 2013. godine, kao prvi korak planiranog razvoja grupacije u pravcu vlastite proizvodnje i distribucije pića, što je dodatno osnaženo 2014. godine otvaranjem tvornice za proizvodnju sokova u Kreševu, u BiH, koja godišnje proizvodi više od 50 milijuna litara sokova i zapošljava 100 radnika.

Investicijski ciklus Stanić grupe se nastavio 2021. preuzimanjem Maraske Zadar, čime se grupa širi i na tržište jakih alkoholnih pića, a plan je ove godine uložiti i u tu tvornicu.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari