Spoj umjetnosti, CRM-a i zanatskog pivarstva kao dobitna poslovna formula

Promocija stripa i nagradne igre, foto: Mlinarica

Mlinarica je obiteljska pivnica i pivovara koja kao pivnica postoji od 1998. godine. Od 2016. godine tu je pokrenuta jedna od najpoznatijih ‘Craft pivovara’ u Hrvatskoj, pogotovo u vezi inovativnosti kuhanja različitih stilova napitka od hmelja, kakvi se rijetko drugdje mogu probati.

Ivica i Sanda Jendrić otvorili su potkraj prošlog stoljeća pivnicu ‘s domaćim štihom’ te domaćom kuhinjom u kojoj su mnoge namirnice lokalni proizvod. Kada im je sin Edi, predložio novitet – razvoj vlastite pivovare, podržali su ga u poslovnom planu.

I nisu pogriješili jer su postali poznato ime, ne samo u ugostiteljstvu, već i revolucionarnom Craft pivarstvu Hrvatske.

Edi je otvorio pivovaru 2016. godine. Dvije godine kasnije pivovari Mlinarica pridružuje se  makedonski pivar Dimitar Jovanovski i zajedno rade razna piva poput Imperial stouta – tamnog piva, čije su boce odležale godinu dana u moru. Od 2019. Mlinarica pokreće novi program sa Wild sourima (divljim kiselima pivama) koje odležavaju u starim hrastovim bačvama, prethodno korištenim za vrhunske sorte vina. O tzv. ipa-ma, apa-ma, pilsnerima, lagerima i stoutovima da ne govorimo.

No Edijeva poslovna vizija ne uključuje samo ponudu piva koja se rijetko gdje mogu probati, uz ona uobičajena. Ona uključuje i spajanje ponude s urbanom kulturom i poslovnom tehnologijom koja unaprjeđuje i olakšava poslovanje.

Promocija nagradne igre i stripa na temu: Prohibicija, foto: Mlinarica

Evo o čemu se radi:

I ove godine Pivovara Mlinarica napravila je ‘pivsko-stripovski serijal’ s umjetnikom Davorom Schunkom.

„Ove godine tematika nam je mafija u doba prohibicije. Ime serijala je ”Nostra”, a Lucky je glavni lik u serijalu. Ovaj put pivski strip radimo na malo drugačiji način, a to je da će tijekom cijelog serijala Nostra trajati nagradna igra.“, pojasnio je tematiku za Financije.hr Edi.

Strip, piva, nagradna igra = baza podataka za poslovanje

Da bi sudjelovali u nagradnoj igri sudionici trebaju skenirati QR kod na svakoj novoj boci u serijalu i na taj način skupljaju bodove. Svaka boca nosi bodove, a da bi osvojili glavnu nagradu sudionici moraju skenirati sve pive/qr kodove iz Nostre tj. sve QR kodove. Ukupno ima 9 piva/boca/QR kodova, ali samo 5 nagrada. Prva piva/boca/QR kod nosi najviše bodova, a prva piva je predstavljanje glavnog lika – Lucky. Nagradna igra traje od 15.03. – 30.11.2024., a nagrade se dijele u zadnjem mjesecu ove godine. Svaka nova piva čini jedan dio stripa, a na kraju serijala svi dijelovi će se spojiti i dobit će se jedan cjeloviti strip.

 ”Ovogodišnji pivski-strip odlučili smo ponuditi na malo drugačiji i zabavniji način našim fanovima. Željeli smo nagraditi naše vjerne fanove s nagradama, tako da svaka nova piva iz Nostre nosi različiti QR kod, a svaki QR kod nosi bodove. Skeniranjem QR kodova, fanovi skupljaju bodove i osvajaju nagrade. Prvo pivo Nostre je Lucky, koji je ujedno i glavni lik pivskog-stripa, i on nosi najviše bodova; bez skeniranja Luckya nije moguće doći do glavne nagrade. Ako se skeniraju svih 9 različitih QR kodova, svaki fan može osvojiti 5 nagrada, a glavna nagrada se dodjeljuje potkraj godine.”, pojasnio je.

Važnost podupiranja urbane umjetnosti i dobivanja podataka potrošača

Dok je manjim pivovarama izazov i pokrenuti sam web shop, Edi je razradio i promociju uz nagradnu igru, čiji je cilj skeniranje kodova spomenutih proizvoda.

„Cilj skeniranja kodova je što time dobivam podatke od potrošača i možemo im potom poslati mail s informacijama o drugim novim proizvodima. Stvaramo zapravo neki elitni CRM (Customer Relationship Management, nap.a.), u početku za maksimalno 100 istaknutih članova. Članovi skupljaju kodove sa svake nove pive iz serijala Nostra i osvajaju nagrade. Mi možemo ovom igrom doznati koju litražu određenog piva treba povećati, a možemo i bolje raspodijeliti troškove nagrada. Tu je naravno i podupiranje urbane umjetnosti, stvaranje zadovoljstva klijenata novitetima proizvodnje, baza podataka za osluškivanje zahtjeva tržišta i naravno promocija.“, opisao je mladi pivar i poslovni čovjek.

Podsjetimo, Craft pivo je pivo koje je proizvela craft pivovara koja nema nikakve veze s velikim korporacijama, već je nezavisna i ima ograničen godišnji kapacitet proizvodnje. Craft piva najčešće se rade bez zamjenskih sastojaka, stavljajući kvalitetu samog piva na prvo mjesto.

„Craft pivo može biti bilo koje pivo. Primjerice, za lagere jako puno ljudi misli da to nisu craft piva, ali ako je neko pivo skuhano u craft pivovari, onda je to craft pivo.“, poručio je na kraju čitateljima Financija.hr Edi iz Mlinarice.

Poslovni prihodi (EUR):
838.245,13 (2022)
Broj zaposlenih:
17 (2022)

7 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari