Rekordan prihod na tržištu poštanskih usluga – slanje paketa bilježi rekorde

HP - Hrvatske pošte
Paketomat, Hrvatska Foto: Hrvatska Pošta

Na hrvatskom tržištu poštanskih usluga u drugom kvartalu ove godine ostvaren je snažan rast, posebno paketnih usluga, što je donijelo i rekordan prihod na tom tržištu od 74,5 milijuna eura ili 7,4 posto viši nego u istom razdoblju lani, podaci su Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Takav rast prihoda na poštanskom tržištu iz HAKOM-a povezuju upravo s paketima, kojih je u drugom tromjesečju ove godine dostavljeno devet posto više nego u istom lanjskom, odnosno gotovo devet milijuna.

HAKOM je izvjestio da je rast ostvaren na poštanskom tržištu, s ukupnim brojem poštanskih pošiljaka (pisma, paketi i tiskanice), na 65,3 milijuna ili oko 100 tisuća više nego lani.

U ukupnim uslugama, a prema vrsti pošiljaka, najveći udjel imaju pisma – 78,5 posto, dok je udjel paketa 13,7 posto, za što HAKOM kaže da je također rekord. Preostali udjel odnosi se na tiskanice.

Hrvatska pošta
Nacionalni skladišno-sortirni centar, Hrvatska Foto: Hrvatska Pošta

Iako ima više davatelja poštanskih usluga – čak 22 u Hrvatskoj, ipak je najveći HP – Hrvatska pošta, s udjelom od 58,2 posto prema prihodima i tržišnim udjelom od 87,2 posto prema broju ostvarenih usluga.

Iz Ureda za korporativne komunikacije HP-Hrvatskih pošta za Financije.hr ističu da ove godine u oba kvartala bilježe rast paketnog poslovanja.

„Količine paketa koje nam svakodnevno pristižu su rekordne. Strelovitost rasta i novi rekordi u paketnom poslovanju znače da su kupci zadržali navike kupovine stečene u zadnje tri godine uslijed pandemije. Paketno poslovanje je budućnost poštanskog i logističkog sektora i pripremamo se za daljnji rast paketnih pošiljaka. Na to svakako utječu i sve veće mogućnosti korisničkog upravljanja pošiljkama, te alternativni dostavni kanali poput paketomata“, kažu u Poštama za naš portal.

Hrvatska pošta upravo je, ističu, u drugom kvartalu postavila 300. paketomat i tako dovršila vlastitu mrežu novog dostavnog kanala.

Iz HAKOM-a napominju da je i u međunarodnom prometu vidljiva normalizacija i povećanje broja poštanskih usluga, kojih je bilo deset posto više nego u drugom tromjesečju 2022. godine, uz podatak da međunarodni promet čini 7,1 posto usluga na ukupnom tržištu.

59 Odgovora

  1. Jako sam zadovoljan sa poštanskim uslugama Hrvatske pošte. Brzi su, precizni i odgovorni.

    1. Općenito, HP je najbolja dostava koju prakticiram oko dostave. Brzi,kvalitetni.

  2. Definitivno brzo i pouzdani. A s obzirom na rast paketnog poslovanja nadam se da ce i djelatnici radi veceg obima posla biti zadovoljni zaradom.

    1. Ne slažem se s Vašim komentarom, imam bolje iskustvo sa DPD-om. Razuvjerite me ako umijete.

      1. Postovani g. Mrcic, nemam namjeru nikome nista dokazivati. Imate pravo na svoje misljenje. To sto Vi imate bolje iskustvo s dpd- om nema nikakve veze s mojim komentarom.

    2. Mislim da ste iznjeli skup neistina! Sve sto ste naveli nije korektno i istinito, molim da se opravdate Jano!

  3. Usluge su vrlo precizne, na nivou. Djelatnici brzi, tocni, ljubazni.
    S obzirom da je paketno poslovanje u punom zamahu a time i obim posla, nadam se da su i djelatnici zadovoljni. 🙂

    1. Baš me zanima tko od Vaših bližnjih radi u HP-u jer ovo nema veze s mozgom.

      1. Gospođo Nina, kada biste razmisljali malo dublje i vidjeli pozadinu svega, raspravu bi nastavili, ovako nema smisla jer kao sto vidim ovdje mozak nemate jedino Vi.

        1. Poštovana Janjo, složit ću se sa komentarom gospodina Mirka koji nije član HDZ-a za razliku od vas.

  4. HP najgora moguća dostava. Paket iz Kine mi dođe za tjedan dana u sortirni centar a onda od sortirnog centra do Zagreba putuje mjesec dana. Hoće li netko za to odgovarati?

      1. Hvala vam gospođo Ana na podršci. Netko za to mora odgovarati jer sam nekad primorana slati HP-om, a češće mi se desi da mi izgube paket nego što stigne na adresu primatelja. Strašno.

  5. Moj komentar nije mišljenje nego fakat iliti činjenica. Razvidno je da ne poznajete materiju te zaključke donosite naprečac. Molim vas da prije odgovora pročitate nekoliko recenzija na HP i DPD pa će vam biti jasnije koliko je enormna razlika između ova dva takmaca.

  6. Radim u jednoj poznatoj internacionalnoj tvrtki i pakete smo prije slali postom te su nam pola toga izgubili i porazbijali. Samim time su inasi klijenti bili nezadovoljni nasim uslugama zbog nepaznje i ne dostave paketa istima. Presli smo na Dpd i nikakvih problema vise nemamo.

  7. Zna se kad je hitno, da se šalje HR poštom – brzo i pouzdano…ali na krivu adresu..

  8. HP je vrhunska firma s velikim placama, svi radnici su zadovoljni! Pametnom dosta!

  9. Nit velikih placa, nit zadovoljnih radnika. Šta mislite kolika je placa radnika u sortirnom centru koji 8 sati hvata polurazbijene pakete po pokretnoj traci?!

  10. O HP sve govori kad djelatnice nakon 30 godina rada daju otkaz i traže drugi posao. Pametnom dosta!

  11. Hrvatska pošta je poskupila sve usluge i fali im radnika-kakav je to optimalan ekvivalent koji mjeri uspješnost…?

  12. U posljjednje vrijjeme solidna im je usluga dostave paketa. Nadolazeći mjeseci i veći opseg posla pokazati će pravo stanje.

  13. Platim slanje s povratnicom, a povratnicu vec dva puta nisam dobila, racuni kasne ili ne dodju. Pisem zalbu, mjesec, dva bude sve ok i onda iznova kasnjenja

  14. Hmm kako je krenulo odlazak u shoping centar bi mogao otici u povijest 😀

  15. Meni je osobno paket kasnio 2 puna tjedna. Pothitno potrebna restauracija.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari