Rakuten Viber uvodi opcije za tvrtke

Pixabay.com
Nova usluga aplikacije Viber, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Rakuten Viber je najavio novu seriju poslovnih funkcionalnosti i alata za mala i srednja poduzeća i tvrtke. Uvođenjem raznolikih poslovnih rješenja ova aplikacija postaje komunikacijski centar za tvrtke, pružanje podrške za njihovu implementaciju, marketinške ciljeve i omogućavanje korisnicima da otkriju njihove usluge.

S više od milijardu preuzimanja aplikacija samo na platformi Android, Viber je, kako stoji u priopćenju, u stanju predstaviti tvrtku velikom broju potencijalnih kupaca. Na temelju povećane potražnje za interakcijom između brendova i korisnika unutar aplikacije, Viber je proširio niz alata kojim tvrtke stječu mogućnost dosezanja do novih kupaca, te poboljšanja i povećanja prodaje.

Prvo rješenje koje će biti predstavljeno na platformi je besplatna, samouslužna komunikacija – centar za male i mikro poduzetnike, preko kojeg će tvrtke jednostavno doći u kontakt s lokalnim potrošačima, kao i za rješavanje pristiglih upita, te profiliranje i poticanje prodajnih aktivnosti.

Tako će korisnici lako moći pronaći tvrtke pretraživanjem u Viberu ili klikom na ponuđeni link te će moći i istraživati profil željenog brenda te dopisivati se s njim. Poduzetnici će pak moći odvojiti poslovnu i privatnu korespondenciju, čime se povećava mogućnost daljnje interakcije s kupcima – kao i razvoj i rast poslovanja.

Viberovi novi samouslužni poslovni računi besplatni su i trenutno dostupni u Grčkoj i Filipinima te se očekuje da tijekom 2024. godine budu  uvedeni i u Srbiji te na ostalim svjetskim tržištima. Globalna baza korisnika nudi niz značajki kao što su razgovori jedan-na-jedan, videopozivi, grupna razmjena poruka i ažuriranja te razgovori s vašim omiljenim brendovima i slavnim osobama.

„Širenjem portfelja naših usluga iz domene poslovanja potvrđujemo svoju predanost kreiranju rješenja za sve razine potreba tvrtki svih veličina i profila. Naša misija je jasna – ponuditi posebno prilagođene usluge tvrtkama sa širokim spektrom potreba. Oni koji žele unaprijediti svoje poslovanje imat će sve potrebne mogućnosti unutar aplikacije. S Viberom u ulozi partnera za rast i razvoj poslovanja, tvrtkama će na raspolaganju biti komunikacijska platforma s kojim će se učinkovito prilagoditi novim izazovima koji će se pojaviti kroz njihovo tržište iskustva“, kaže Kristina Konstadache, voditeljica odjela prihoda Rakuten Vibera, stoji u priopćenju.

Ubrzo nakon uvođenja, bit će ponuđeni posebno prilagođeni cjenici dodatnih usluga uz početne, koje su besplatne i samouslužne, temeljene na povratnim informacijama i potrebama izraženim od strane tvrtki koje će ih koristiti.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari