Propao još jedan ambiciozni projekt Ivice Todorića: Gasi se Abrakadabra

FOTO: Abrakadabra.com

Dragi kupci, obavještavamo vas da više nije moguće naručivati proizvode na abrakadabra.com internet stranici te da će Abrakadabra webshop zaključno s datumom 31.8.2024. prestati s poslovanjem.

Korisnička podrška vam je i dalje dostupna za sve upite vezane uz reklamacije, povrate ili isporuku aktivnih narudžbi, stoji na stranicama najskupljeg hrvatskog webshopa.

Prema podacima bonitetne tvrtke CompanyWall, A007, tvrtka koja stoji iza brenda Abrakadabra, ostvarila je velike gubitke u posljednjim godinama poslovanja. Tako je u 2023. godini ostvarila gubitak od 2.093.907,82, što je gubitak od nekih osamdeset tisuća eura po zaposlenom kojih je bilo 26.

Na stranicama same Fortenova grupe i dalje stoji: “Kompanija A007 je nositelj brenda Abrakadabra, web shopa Fortenova grupe za neprehrambene proizvode. U ponudi Abrakadabre je preko 50.000 aktivnih artikala organiziranih u 12 stalnih kategorija (kućanski aparati, potrošačka elektronika, računala, auto-moto, sport, moda, parfumerija i drogerija, baby oprema, igračke, dom i uređenje, vrt i alati, knjige) te sezonskih kategorija proizvoda, a asortiman se svakodnevno nadopunjuje. Tvrtka okuplja mladu ekipu digitalnih stručnjaka koja neumorno radi na poboljšanju korisničkog iskustva svih posjetitelja, razvoju novih funkcionalnosti te širenju asortimana, a od konkurencije se Abrakadabra izdvaja navođenjem detaljnih tehničkih karakteristika proizvoda i profesionalnih fotografija.”

Kada je pokrenut servis Abrakadabra, govorilo se da će Agrokor pokušati konkurirati globalnim online trgovinama poput Amazona, ali i lokalnoj konkurenciji poput Monda ili trgovine eKupi. Mondo.hr je u međuvremenu nestao, a domena je trenutačno u zakupu jedne hosting tvrtke.

Najveće prednosti Abrakadabre u odnosu na konkurenciju trebale su biti mogućnost besplatne dostave kupljenih proizvoda na kioske Tiska i Tiskove Paketomate.

Hrvoje Kraljević, direktor Tiska i tvrtke A007, u prvoj godini poslovanja govorio je o prometu od oko 20 milijuna eura, a izlazak na slovensko i srbijansko tržište planirao se već za iduću, 2017., godinu.: “U Abrakadabru smo uložili više od 40 milijuna kuna, a krenuli smo u taj projekt krajem 2014. i to iz nule, kao svaki drugi start-up. Sada zapošljavamo 25 ljudi, a do kraja godine već bismo ih trebali imati stotinu. Ovo je sljedeći korak u našem online poslovanju, što je prošle godine potvrđeno lansiranjem Konzum Klika.”

Anita Lacmanović, direktorica operacija A007, rekla je kako je Abrakadabra posebna i po tome što nudi mogućnost plaćanja na rate, što kod inozemne konkurencije nije slučaj. “Ponosna sam na to što je Abrakadabra jedina platforma u regiji koja podržava nekoliko poslovnih modela. Posebna nam je potvrda to što smo nominirani za SAP nagradu za kvalitetu za Europu, Bliski istok i Afriku. Poslovni modeli koje donosi Abrakadabra otvorit će prilike za sve postojeće i buduće partnere platforme tako što će im na jednostavan način omogućiti pristup većim tržištima i većem broju potencijalnih korisnika”, rekla je Lacmanović u ožujku 2016. godine.

21 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari