Podravki nagrada za najveći doprinos javnom zdravlju društva

Podravka/PR
Nagrada Podravki za najveći doprinos javnom zdravlju društva, Foto: Podravka/PR

Za poticanje svijesti o važnosti zdrave prehrane te proizvodnjom proizvoda koji to omogućuju, Podravka je osvojila nagradu HealthComm Award za najveći doprinos javnom zdravlju društva, posebno kroz kampanju „Hrana koja brine o vama“. Dodjela je organizirana u sklopu HealthComm Foruma koji se 6. i 7. lipnja održava u Zagrebu.

Podravka je tijekom 2023. godine pokrenula ovu kampanju i istraživanje, koja je pokazala da nepoznavanje smjernica zdrave i pravilne prehrane, te nepravilna prehrana i loše prehrambene navike su veliki problem. Glavi su ciljevi kampanje, priopćeno je iz Podravke, potaknuti svijest o važnosti zdrave prehrane, o Podravkinim proizvodima koji odgovaraju nutritivno uravnoteženoj prehrani i omogućuju ukusne obroke te promocija Nutritivne strategije i svega što se u sklopu nje radi.

„Od 2014. do kraja 2023. godine Podravka je u svojim proizvodima smanjila sol za 350, a šećer za 1.784 tona. Iz slanih kategorija proizvoda poput juha, kocki, mesnih pašteta, gotovih jela, (polu)trajnih kobasičarskih proizvoda te kruha, u prosjeku je uklonjeno 17 posto soli, dok je iz slatkih kategorija poput žitarica za doručak i dječje hrane uklonjeno u prosjeku 30 posto šećera“, navodi se u priopćenju.

Podravka je razvila i vlastite alate za upravljanje nutritivnom kvalitetom Podravkinih proizvoda – nutritivne profile, koji predstavljaju jedinstvenu metodologiju preporučenih kriterija za sadržaj makro i mikro nutrijenata po serviranju proizvoda koja je znanstveno potvrđena od strane Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Uz to, Podravka je razvila i normative za jela u osnovnim školama čiji je osnivač Koprivničko-križevačka županija, što je dovelo do unapređenja i standardiziranja prehrane u 18 osnovnih škola.

https://podravkaiovariations.azureedge.net/8085bef4-24a4-11ef-8279-2edcda19fd7e/v/9f465936-4c1b-11ea-898e-92f307bc0925/1000x500-9f46649e-4c1b-11ea-ae4a-92f307bc0925.jpeg
Nagrada HealthComm Award za Podravku, Foto: Podravka/PR

Nutritivna strategija do 2027. godine – nastavak pozitivnih praksi

Projekt Nutritivne strategije, koja je donesena za period do 2027. godine, ima cilj daljnje smanjenje sastojaka poput soli i šećera, uklanjanje nepoželjnih sastojaka kao što su aditivi, pojačivači okusa, bojila, palmina mast.

Istovremeno se vodi računa o dodavanju pozitivnih sastojaka poput proteina, vlakana, vitamina, minerala, žitarica od cjelovitog zrna te se razvijaju i BIO proizvodi, proizvodi za vegetarijance/vegane te proizvodi bez glutena.

„Podravka, kao predvodnik u prehrambenoj industriji u jugoistočnoj Europi, kroz Nutritivnu strategiju ima razrađen kompletan sustav upravljanja nutritivnom kvalitetom asortimana i brendova s pomoću kojeg potrošačima pruža proizvode koji su u skladu s njihovim potrebama. Oni im pomažu u unapređenju prehrane te su u skladu s nacionalnim i globalnim zdravstvenim smjernicama“, navode iz Podravke.

U suradnji sa znanstvenom, stručnom, lokalnom, akademskom zajednicom, Podravka pozitivno doprinosi zdravlju potrošača i pozitivno djeluje na zdravstveni sustav jer smanjuje opterećenje na njega.

PODRAVKA d.d.

Ulica Ante Starčevića 32, 48000, Koprivnica, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
331.125.165,57 (2022)
Broj zaposlenih:
3.258 (2022)

10 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari