Za poticanje svijesti o važnosti zdrave prehrane te proizvodnjom proizvoda koji to omogućuju, Podravka je osvojila nagradu HealthComm Award za najveći doprinos javnom zdravlju društva, posebno kroz kampanju „Hrana koja brine o vama“. Dodjela je organizirana u sklopu HealthComm Foruma koji se 6. i 7. lipnja održava u Zagrebu.
Podravka je tijekom 2023. godine pokrenula ovu kampanju i istraživanje, koja je pokazala da nepoznavanje smjernica zdrave i pravilne prehrane, te nepravilna prehrana i loše prehrambene navike su veliki problem. Glavi su ciljevi kampanje, priopćeno je iz Podravke, potaknuti svijest o važnosti zdrave prehrane, o Podravkinim proizvodima koji odgovaraju nutritivno uravnoteženoj prehrani i omogućuju ukusne obroke te promocija Nutritivne strategije i svega što se u sklopu nje radi.
„Od 2014. do kraja 2023. godine Podravka je u svojim proizvodima smanjila sol za 350, a šećer za 1.784 tona. Iz slanih kategorija proizvoda poput juha, kocki, mesnih pašteta, gotovih jela, (polu)trajnih kobasičarskih proizvoda te kruha, u prosjeku je uklonjeno 17 posto soli, dok je iz slatkih kategorija poput žitarica za doručak i dječje hrane uklonjeno u prosjeku 30 posto šećera“, navodi se u priopćenju.
Podravka je razvila i vlastite alate za upravljanje nutritivnom kvalitetom Podravkinih proizvoda – nutritivne profile, koji predstavljaju jedinstvenu metodologiju preporučenih kriterija za sadržaj makro i mikro nutrijenata po serviranju proizvoda koja je znanstveno potvrđena od strane Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Uz to, Podravka je razvila i normative za jela u osnovnim školama čiji je osnivač Koprivničko-križevačka županija, što je dovelo do unapređenja i standardiziranja prehrane u 18 osnovnih škola.
Nutritivna strategija do 2027. godine – nastavak pozitivnih praksi
Projekt Nutritivne strategije, koja je donesena za period do 2027. godine, ima cilj daljnje smanjenje sastojaka poput soli i šećera, uklanjanje nepoželjnih sastojaka kao što su aditivi, pojačivači okusa, bojila, palmina mast.
Istovremeno se vodi računa o dodavanju pozitivnih sastojaka poput proteina, vlakana, vitamina, minerala, žitarica od cjelovitog zrna te se razvijaju i BIO proizvodi, proizvodi za vegetarijance/vegane te proizvodi bez glutena.
„Podravka, kao predvodnik u prehrambenoj industriji u jugoistočnoj Europi, kroz Nutritivnu strategiju ima razrađen kompletan sustav upravljanja nutritivnom kvalitetom asortimana i brendova s pomoću kojeg potrošačima pruža proizvode koji su u skladu s njihovim potrebama. Oni im pomažu u unapređenju prehrane te su u skladu s nacionalnim i globalnim zdravstvenim smjernicama“, navode iz Podravke.
Pročitajte još:
U suradnji sa znanstvenom, stručnom, lokalnom, akademskom zajednicom, Podravka pozitivno doprinosi zdravlju potrošača i pozitivno djeluje na zdravstveni sustav jer smanjuje opterećenje na njega.
PODRAVKA d.d.
Ulica Ante Starčevića 32, 48000, Koprivnica, Hrvatska
331.125.165,57 (2022)
3.258 (2022)
10 Odgovora
Odlično
Super!
Super za njih.
Podravka nasa…
Prekrasno, čestitke 🤩
Super
Podravka je jedna od rijetkih koja nije propala.
Ma fantastična vijest. Podravka je zakon
Pohvalno
Tako je Marinko!