Europski potrošački centar Hrvatska upozorava potrošače na novu vrstu prijevare u kojoj se prevaranti lažno predstavljaju kao predstavnici Mreže Europskih potrošačkih centara (ECC-Net), a na meti su im osobe koje su prethodno već pretrpjele financijske prijevare, kojima nude lažna obećanja o povratu izgubljenih sredstava.
Europski potrošački centar Hrvatska ističe da sve svoje usluge, pružanje pomoći i savjeta potrošačima, uvijek pruža besplatno.
Prevaranti, piše Hina, kontaktiraju žrtve putem telefona ili e-pošte, tvrdeći da djeluju u ime Mreže Europskih potrošačkih centara. Posebno ciljaju potrošače koji su već pretrpjeli financijsku štetu zbog prijevara, te ih obavještavaju da su njihova izgubljena financijska sredstva pronađena.
Tvrde da se sredstva nalaze na računu u švicarskoj banci u Londonu te da su spremna za prijenos na račun potrošača. Međutim, prije nego što se sredstva mogu uplatiti, prevaranti traže osobne podatke za “potvrdu identiteta”.
Također, upozoravaju da će, ako se podaci ne dostave do 30. prosinca 2024., novac biti doniran dobrotvornim organizacijama u Europi.
Pročitajte još:
Prevaranti iznose izmišljene tvrdnje da su zahvaljujući istragama Mreže Europskih potrošačkih centara, u suradnji s financijskim regulatorima i Europskom središnjom bankom (ESB), otkrili financijsku prijevaru. Dodatno, navode suradnju s Interpolom kako bi priča izgledala uvjerljivije.
Europski potrošački centar Hrvatska naglašava da niti jedna od ovih tvrdnji nije točna, a ni Europski potrošački centar Hrvatska ni Mreža Europskih potrošačkih centara ne pružaju usluge povrata izgubljenih financijskih sredstava.
Jedan odgovor
Ima toga sve vise..