Američki softverski div Alphabet izvijestio je o povećanju dobiti i prihoda u trećem tromjesečju zbog snažnog oporavka oglašavanja na Googleu.
U razdoblju od srpnja do rujna, prenosi Hina, prihod Googleove matične kompanije porastao je za 11 posto, na 76,69 milijardi dolara. U gotovo istom postotku poskočila je i neto dobit, dosegnuvši 19,69 milijardi dolara.
Googleov prihod od oglašavanja porastao je za 9,5 posto, na 59,65 milijardi dolara. Stopa rasta znatno je viša nego u prethodnom tromjesečju, signalizirajući snažan oporavak nakon stagnacije na početku godine i blagog smanjenja na kraju 2022.
Oglasi su značajan izvor prihoda za Alphabet, a oglašivači su se u posljednje vrijeme povukli s neprovjerenih platformi i usmjerili novac prema digitalnim divovima, uključujući vlasnika Googlea i Meta Platforms.
Trend je donio i 12,4 posto veći prihod od oglašavanja na YouTubeu u trećem tromjesečju, od 7,95 milijardi dolara.
Prihod Google Clouda, prenosi Hina, uvećan je za 22,5 posto, na 8,41 milijardu dolara. Odjel je zaključio tromjesečje s operativnom dobiti od 266 milijuna dolara. U istom razdoblju prošle godine poslovali su s operativnim gubitkom od 440 milijuna dolara.
Pročitajte još:
Kompanije su ipak bile nešto suzdržanije u potrošnji na usluge u oblaku, uključujući i skupe alate za umjetnu inteligenciju, strahujući od usporavanja globalnog gospodarstva. U drugom tromjesečju prihod Google Clouda uvećan je za 28 posto.
Googleovi kapitalni troškovi dosegnuli su 8,06 milijardi dolara, uglavnom zbog ulaganja u tehničku infrastrukturu. Glavna komponenta bili su serveri, a slijede podatkovni centri, zbog znatno većih ulaganja u umjetnu inteligenciju, navodi financijska direktorica Alphabeta, Ruth Porat.
Jedan odgovor
Alphabetov snažan rast prihoda od oglašavanja i Google Clouda pokazuje koliko je kompanija dominantna u digitalnom ekosustavu, unatoč ekonomskim nesigurnostima.