Nutrifit FOOD: Okus Hrvatske i visoka kvaliteta garancija su uspjeha na svim tržištima

Freepik.com
Prerada voća, Foto: Freepik.com

Izgrađena na temeljima dugogodišnje tradicije u Hrvatskoj, Nutrifit FOOD je među najvećim tvrtkama za proizvodnju i preradu voća u Hrvatskoj i regiji. Najveći su proizvođač džemova i marmelada u regiji, i fokus im je na tim proizvodima, ali i na proizvodnji ostalih proizvoda od voća.

Poseban naglasak ova tvrtka stavlja na kultiviranje, čistoću plodova i očuvanje prirode. Smještena na istoku Hrvatske, u Slavoniji, regiji s idealnim geo-klimatskim uvjetima, tvornica u proizvodnji koristi samo najnoviju tehnologiju koja omogućava zadržavanje svježih okusa i nutritivnih vrijednosti voća.

Priča ove tvrtke započela je 2006. godine, kada je tvornica počela sa svojim radom. Nutrifit je osnivač proizvodne tvrtke Nutrifit FOOD, koja je osnovana 2015. godine, a osnivač i direktor, Luka Marjanović, kaže da je u ovaj posao ušao nakon 16 godina u multinacionalnom business-u.

„Pomalo mi je bilo dosta tih korporativnih izazova protiv kojih se teško boriti ako imate svoju viziju i način rada. Tvrtku smo kupili u stečaju, a ona je već proizvodila slične proizvode, te je bila dio velike tradicije prerade voća u Hrvatskoj. Prvih godina tvrtka Nutrifit je financirala i pomagala Nutrifit FOOD da što bolje zauzme svoje pozicije na izazovnom međunarodnom tržištu“, kaže Marjanović.

2018. godine obnovljen je IFS certifikat te tvrtka povećava broj zaposlenika i kreće sa proizvodnjom. Ekspanzija se za ovu tvrtku desila krajem 2022. godine, kaže Marjanović, kada je restrukturirana cijela firma, te su započeli značajniji ugovori.

Financije.hr
Luka Marjanović, direktor Nutrifit FOOD, Foto: Privatna arhiva

„Pokrenuli smo investicijski dio poslovanja koje je danas još uvijek u toku jer gradimo novi dio tvornice i investiramo u novu liniju za proizvodnju džemova i sličnih proizvoda. Od 2021. do danas tvrtka raste i širi svoje poslovanje, te pored investicija u tvornicu, investiramo i u nove proizvode koji će se vrlo brzo naći na našem tržištu kroz naš brend koji smo pokrenuli krajem 2023. godine. Poslovni rezultat za 2023. godinu je za nas jako dobar i dokaz je da smo ostvarili svoje kratkoročne ciljeve i da sada idemo u drugu fazu razvoja firme“, kaže direktor i osnivač Nutrifit FOOD-a, Luka Marjanović.

Predanost kvaliteti nit je vodilja ove tvrtke u svakom koraku procesa proizvodnje, a Farmer’s Tree džemovi tek su jedan od njihovih najprepoznatljivijih proizvoda, za koji biraju najsvježije i najukusnije plodove kako bi osigurali proizvode zdrave proizvode vrhunske kvalitete te vjeruju da se ta predanost osjeti u autentičnim okusima naših marmelada i džemova.

Kvalitetom se ova tvrtka plasirala i dokazala na zahtjevnim tržištima zapadne Europe, a u njega su se mogli uvjeriti i posjetitelji nedavno održanog, najvaćeg sajma privatnih robnih marki u Europi, koji se održavao u Amsterdamu, gdje je Nutrifit FOOD, bio jedna od tek devet hrvatskih tvrtki, koja je pod okriljem Hrvatske gospodarske komore, predstavila svoj rad. S obzirom na to da šire proizvodnju, od sljedeće godine bit će jedan od značajnih prerađivača voća u našem dijelu Europe, te je ovakav sajam važan za prezentiranje.

„Mi danas izvozimo više od 95 posto svojeg poslovanja i fokus firme je na izvozu! Izvozimo na sva zapadnoeuropska tržišta, te veći dio istočnih EU zemalja, kao i zemlje u okruženju, ali također izvozimo i u Kanadu, kada smo konkurentni“, ističe Marjanović.

Godine pandemije, koje su za mnoge poduzetnike bile teške, dobrim strateškim planiranjem Nutrifit FOOD-u donijele su dobre rezultate jer se tvrtka opredijelila za privatnih robnih marki što se pokazalo dobrom odlukom.

„Pandemija nam je pomogla da imamo stabilno poslovanje jer su svi lanci htjeli imati dovoljno svoje robe, dok je brendovima bilo teško, zbog brojnih restrikcija, koje su se odnosile i na njih“, pojašnjava direktor tvrtke.

Nutrifit FOOD
Farmer’s Tree, brend Nutrifit FOOD-a, Foto: Nutrifit FOOD

Vizija i dugoročni planovi tvrtke Nutrifit FOOD su da postanu i najveći prerađivač voća u regiji, te da i mogu i manjim proizvođačima voća pomoći da mogu plasirati svoje proizvode, te otkupiti ono što oni proizvedu.

Svoj rast Nutrifit FOOD želi nastaviti kroz različite proizvode od voća, ne samo džemove i marmelade! Strateški se želimo širiti i na tržišta u okruženju, ali samo da bi učvrstili svoje nabavne pozicije. Planovi za 2024. godinu su da završimo prvi dio ciklusa investicija u novu skladište i novi dio tvornice, te da ponovimo dosadašnje rezultate, te da na zdravim osnovama uđemo u drugi dio investicijskog ciklusa”, kaže direktor tvrtke.

Danas su za Nutrifit FOOD najveći izazovi klimatske promjene, jer sirovinu za preradu kupuju iz cijelog svijeta, te radna snaga, koje je sve manje.

Mi smo još jedni od rijetkih koji uspijevaju naći domaću radnu snagu, ali je samo pitanje dana kada će se to promijeniti, nažalost“, ističe Marjanović.

Neprestanim ulaganjem u kvalitetu proizvoda, u procese proizvodnje, te u ljude, Nutrifit FOOD pozicionirao se kao jedan od vodećih proizvođača i pouzdanih partnera kada je riječ o plasiranju proizvoda pod privatnim robnim markama velikih trgovačkih lanaca.

Prisutnost i na domaćem i stranom tržištu dokaz su izvrsnog omjera cijene i kvalitete pruženog proizvoda. Odlična opremljenost suvremenom tehnologijom garantira provjerenu kvalitetu i prepoznatljivo postojanje okusa kojima će se kupci uvijek iznova vraćati. 

NUTRIFIT FOOD d.o.o.

Ulica Benedikta Vinkovića 3, 10000, Zagreb, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
8.741.595,77 (2023)
Broj zaposlenih:
67 (2023)

16 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari

Pozivamo vas da podijelite svoje mišljenje ispunjavanjem ankete i pomognete nam poboljšati naše usluge!