MS Energy, brend M San grupe i vodeći brend za e-mobilnost u Hrvatskoj i regiji, predstavio je novu seriju svojih e-bicikala i e-romobila.
Ivo Filipović, voditelj nabave MS Energyja, u uvodnom izlaganju je istaknuo kako njihova tvrtka u potpunosti sama razvija svoje proizvode, pri čemu sve komponente izrađuju u Hrvatskoj, točnije u svom proizvodnom pogonu u Rugvici.
Osnovani su 2019. godine te su u međuvremenu u Hrvatskoj dosegnuli tržišni udjel od 25 posto za e-romobile i 20 posto za e-bicikle. U svom portfelju proizvoda imaju električne bicikle, električne romobile i električne motocikle, dodatnu opremu, a prošle godine su razvili i nova specijalna vozila kao što su, primjerice, bicikli za dostavu.
Glavna tržišta su im Hrvatska i regija, odnosno Srbija, Crna Gora, BiH, Sjeverna Makedonija i Kosovo. Prisutni su i na europskim tržištima s posebnim naglaskom na Češku, Slovačku, Italiju, Austriju, Njemačku, Mađarsku i Sloveniju.
Planovi za budućnost, najavio je Filipović, uključuju širenje proizvodnih kapaciteta u Rugvici te širenje na nova tržišta.
Product manager Boris Kozić predstavio je četiri nova električna bicikla koji, kako je pojasnio, moraju biti ograničeni na brzinu od 25 kilometara na sat i imati snagu motora od 250 vata.
“Naš fokus bio je na potrebama korisnika. Zaključili smo da najviše trebaju klasične gradske bicikle, a svoju priliku vidjeli smo u sklopivim biciklima koje se lako može pospremiti ili staviti u automobil”, kazao je Kozić i pojasnio kako je riječ o modelima I20 i I6.
Najveći bicikl, s preporučenom cijenom od 1.399 eura ujedno i najskuplji, među ostalim ima integrirani displej, sklopive pedale, ugrađenu bateriju i sigurnosno NFC zaključavanje. Njegov domet je 70 kilometara.
Od novih modela najmanji je I6, čiji je domet 60 kilometara, što je, naglasio je, dovoljno za pet dana “commutanja” po gradu.
Električne romobile pokazao je product manager za romobile Leo Mehičić, istaknuvši kako im je u fokusu prvenstveno bila sigurnost.
Najjači model Vortex također ima domet od 70 kilometara, a u cijeli asortiman u gume su stavili ljepljivi gel koji će začepiti rupu, zbog čega je nije potrebno mijenjati. Također, svi modeli imaju i lako uočljive žmigavce, suspenziju, a posebno su radili na bateriji koja koristi ćelije koje je Bosch proglasio najboljim izborom.
Uvid u stanje ćelija, točnije u potrošnju baterije, na svim će se romobilima pokazivati na mobitelu, odnosno aplikaciji.
Također, svaki od pet novih modela, napomenuo je Mehičić, ima dovoljno baterije za čitav radni tjedan.
Pročitajte još:
Novi modeli bicikala na tržište će stići polovicom četvrtog, odnosno šestog mjeseca, dok će neki od romobila biti dostupni već kroz nekoliko tjedana, početkom travnja, a ostali sredinom svibnja.
Preporučene cijene e-bicikala će se kretati u rasponu od 899 do 1.399 eura, a romobili će koštati od 599 do 1.499 eura.
5 Odgovora
Pa ljudi hodati ne znaju po ulici i cesti, di će se još i na tome vozit. Idu ko muhe bez glave.
Super su im bicikli!
Odlično treba pratiti trendove
Tako je Ivka!
Upravo vozim Vortex zlatno crni .prije vozio e 10 dark grej i prešao s njim preko 3300 km ,pametno i brižljivo brinuo o njemu jer mi je bio potreban ,baterija je kao nova još uvjek iako sam sve ostale djelove istrošio, gume su najlošiji dio priće.Nadam se da VORTEX zaista to što o njemu govore.zasad s njim prešao cc 500 km ,čini se da je TO TO. no vrijeme će pokazati ili ne.ovisi.