Križevci planiraju uspostaviti intermodalni željeznički terminal

Pixabay.com
Zeljeznica, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Grad Križevci poziva poduzetnike da se uključe u istraživanje o uspostavi intermodalnog terminala. Intermodalni prijevoz omogućava smanjenje emisije CO2 za 80 posto u usporedbi s konvencionalnim metodama prijevoza, ističu iz gradske administracije.

Na samom ulazu u Križevce planirana je gradnja terminala za intermodalni prijevoz koji će poduzetnicima omogućiti značajne prednosti u pogledu ekonomske isplativosti, održivosti i pouzdanosti kod prijevoza robe. U svrhu izrade elaborata za intermodalni terminal pokrenuto je istraživanje o konkretnim potrebama poduzetnika kojem zainteresirani mogu pristupiti preko službene stranice grada.

Križevci su ozbiljan konkurent za gradnju takvog terminala, ali, kako je objasnio gradonačelnik Mario Rajn, projekt se ne može početi realizirati prije nego što turska kompanija Cengiz okonča gradnju drugog i obnovu postojećeg željezničkog kolosijeka između Križevaca i Koprivnice. No, čine sve kako bi bili spremni da grad podno Kalnika jednog dana počne realizaciju gradnje Intermodalnog terminala. Glavni konkurent Križevcima u tom projektu je Zagreb.

Najraširenija intermodalna transportna tehnologija je prijevoz robe kontejnerima, prenosi Hina. On ne samo da smanjuje troškove, nego i minimizira ekološki utjecaj, s potencijalnom uštedom CO2 i do 80 posto u usporedbi s konvencionalnim rješenjima kamionskog prijevoza.

Stručnjaci kažu da je Intermodalni prijevoz povoljan za dugolinijske rute koje prelaze 1.000 kilometara, nudeći konkurentna vremena tranzita i stabilne cijene tijekom duljih razdoblja.

Podržana snažnom mrežom europskih željezničkih čvorišta i besprijekornom povezanošću od vrata do vrata, intermodalna logistika osigurava pouzdanost i efikasnost na različitim geografskim područjima.

S obzirom na projicirani nedostatak 745.000 vozača kamiona u Europi do 2028. godine, intermodalna logistika predstavlja održivo rješenje za smanjenje pritiska na tradicionalni cestovni teret.

Korištenjem željeznice za glavni tranzit tvrtke mogu smanjiti ovisnost o preopterećenim cestovnim mrežama i istodobno efikasno ispunjavati rastuće zahtjeve u transportu.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari