Novi korporativni identitet tvornice lijekova Belupo, koja je u sastavu Podravka Grupe, predstavljen je jučer u Koprivnici, a tom prilikom je predsjednica Grupe, Martina Dalić, rekla da ta farmaceutska tvrtka ostaje u sferi proizvodnje generičkih lijekova. Identitet je izradila agencija Buketa&Žinić&Grey.
Davor Bruketa je tijekom predstavljanja novog korporativnog identiteta kazao da su morali odlučiti žele li poboljšati stari identitet ili uvesti radikalnu promjenu. Odlučili su da će ići u potpuni redizajn pa je tako dobiven identitet koji ističe srce od kapsula koje u sebi ima inicijal imena Belupo.
Predsjednik Uprave Belupa Hrvoje Čeović istaknuo je da se koprivnička farmaceutska tvrtka zadnjih godina snažnije pozicionira na postojećim tržištima i otvara si put prema novim tržištima.
Martina Dalić kazala je da se snaga grupe očituje kroz snagu njezinih sastavnica, prenosi Hina
“Želim da Belupo iskorači u nove poslovne izazove i projekte, što će ga pozicionirati kao najjaču hrvatsku farmaceutsku tvrtku”, rekla je Dalić, koja je ujedno odbacila špekulacije o mogućem listanju dionica Belupa na burzi.
“O mogućim akvizicijama ne možemo otvoreno govoriti, ali u svim strateškim dokumentima spominje se širenje kada to prilike dozvoljavaju”, komentirala je i moguće akvizicije Grupe Podravka.
Pročitajte još:
Navela je da Belupo ostaje proizvođač generičkih lijekova jer se u tom segmentu izuzetno dobro profilirao.
“Okrenuti se inovacijama u proizvodnji lijekova donosi veliki rizik i neizvjestan rezultat”, ustvrdila je.
BELUPO lijekovi i kozmetika, d.d.
Ulica Danica 5, 48000, Koprivnica, Hrvatska
116.635.897,98 (2023)
1.032 (2023)
7 Odgovora
Redizajn je odlična ideja, pogotovo kad ga radi agencija Buketa&Žinić&Grey
Native komentar.
Super, zanimljivo.
Svako je bolje novo.. dobra odluka
A nego kako…
Tako je Iva1!
Dosta podsjeca na Podravkin brand, a između ostalog i jesu dio Podravka grupacije. U svakom slučaju odličan i lako pamtljiv dizajn.