Korporativni identitet Belupa potpuno redizajniran

Hina/Ozren Špiranec
Predstavljen novi korporativni identitet Belupa, Hrvoje Čović, Martina Dalić, Sanja Garaj Miloš, Davor Bruketa, Foto: Hina/Ozren Špiranec

Novi korporativni identitet tvornice lijekova Belupo, koja je u sastavu Podravka Grupe, predstavljen je jučer u Koprivnici, a tom prilikom je predsjednica Grupe, Martina Dalić, rekla da ta farmaceutska tvrtka ostaje u sferi proizvodnje generičkih lijekova. Identitet je izradila agencija Buketa&Žinić&Grey.

Davor Bruketa je tijekom predstavljanja novog korporativnog identiteta kazao da su morali odlučiti žele li poboljšati stari identitet ili uvesti radikalnu promjenu. Odlučili su da će ići u potpuni redizajn pa je tako dobiven identitet koji ističe srce od kapsula koje u sebi ima inicijal imena Belupo.

Predsjednik Uprave Belupa Hrvoje Čeović istaknuo je da se koprivnička farmaceutska tvrtka zadnjih godina snažnije pozicionira na postojećim tržištima i otvara si put prema novim tržištima.

Hina/Ozren Špiranec
Predstavljen novi korporativni identitet Belupa, Martina Dalić, Foto: Hina/Ozren Špiranec

Martina Dalić kazala je da se snaga grupe očituje kroz snagu njezinih sastavnica, prenosi Hina

“Želim da Belupo iskorači u nove poslovne izazove i projekte, što će ga pozicionirati kao najjaču hrvatsku farmaceutsku tvrtku”, rekla je Dalić, koja je ujedno odbacila špekulacije o mogućem listanju dionica Belupa na burzi.

“O mogućim akvizicijama ne možemo otvoreno govoriti, ali u svim strateškim dokumentima spominje se širenje kada to prilike dozvoljavaju”, komentirala je i moguće akvizicije Grupe Podravka.

Navela je da Belupo ostaje proizvođač generičkih lijekova jer se u tom segmentu izuzetno dobro profilirao.

“Okrenuti se inovacijama u proizvodnji lijekova donosi veliki rizik i neizvjestan rezultat”, ustvrdila je.

BELUPO lijekovi i kozmetika, d.d.

Ulica Danica 5, 48000, Koprivnica, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
116.635.897,98 (2023)
Broj zaposlenih:
1.032 (2023)

9 Odgovora

  1. Dosta podsjeca na Podravkin brand, a između ostalog i jesu dio Podravka grupacije. U svakom slučaju odličan i lako pamtljiv dizajn.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari