Kina, Brazil i Meksiko “pomogli” rastu prihoda belgijskog proizvođača piva

pixabay.com
Pivo, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Belgijski pivarski proizvođač Anheuser-Busch InBev, proizvođač Budweisera, Stelle Artois i Corone, izvijestio je da mu je za prihod u drugom tromjesečju pomogao oporavak u Kini koji je nadoknadio slabije rezultate na američkom tržištu.

U razdoblju od travnja do lipnja prihod ovog belgijskog proizvođača piva porastao je za 7,2 posto, na 15,12 milijardi dolara. Obujam prodaje smanjio se za 1,4 posto, a prihod po hektolitru porastao je u prosjeku za 9,0 posto zbog viših cijena i pojačane potražnje za skupljim brendovima, objašnjavaju u kompaniji.

U Kini obujam prodaje porastao je za 11 posto, prenosi Hina, a prihod od prodaje skupljih piva za 20 posto, pa su rezultati nadmašili pretpandemijske razine. Prihod i dobit bili su veći i u Brazilu i Meksiku, gdje su profitne marže naglo porasle, te u Kolumbiji i Europi.

Na najvećem, američkom tržištu, prihod se pak smanjio za 10,5 posto, a obujam prodaje za 15 posto, odražavajući ponajprije slabije rezultate Bud Lighta nakon kritika konzervativnih krugova na promociju na društvenim mrežama s transrodnim influencerom Dylanom Mulvaneyem.

Kada se isključe jednokratne stavke, kompanija je tromjesečje zaključila s pet posto većom dobiti prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA), od 4,91 milijardu dolara.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari