Irena Stanić, direktorica tvrtke Intertekstil Stanić: Intertekstil je danas hrvatski brend

https://www.intertekstil-stanic.hr/pocetna/
Intertekstil Stanić nudi mogućnost personalizacije proizvoda, Foto: intertekstil-stanic.hr

Intertekstil Stanić posluje od 1993. godine. Tada su pokrenuli domaću tekstilnu industriju na tržištu Hrvatske, koje je već bilo prezasićeno tekstilnim proizvodima i veoma specifično. Ipak, kvalitetom, predanim radom i s vremenom, postali su hrvatski brend i danas su među najzvučnijim imenima na hrvatskom tržištu tekstila – i naš razlog da budu u 99 najuspješnijih!

Misija tvrtke Intertekstil Stanić je da kroz vlastite i originalne proizvode pruže kupcima kvalitetan proizvod uz dobru cijenu, te potaknuti svijest hrvatskih potrošača o proizvodima hrvatske tekstilne industrije.

Vizija tvrtke Intertekstil Stanić je zadržati vodeću poziciju u prodaji kućnog tekstila u Hrvatskoj kroz nastavak širenja maloprodajnog lanca Family trgovina, razvijanje HoReCa programa i vlastitih dizajnerskih brendova Nautike, Mare Nostrum i Hrvatskih gradova, te vlastite proizvodnje kroz jedinstvenu uslugu šivanja po mjeri.

Direktorica ove uspješne tvrtke, Irena Stanić, ponosna je na rad tima, te ističe da je poslovanje od 2021. godine do danas, bez obzira na izazove, bilo dobro.

„Poslovanje u ovom periodu, s pozicije direktora, ocjenjujem odličnim. Svi financijski izvještaji i pokazatelji imaju rast kroz period od 2021. do 2023. godine. U vrijeme pandemije bilo je izuzetno teško, prvenstveno zbog zatvaranja maloprodajnih dućana koji čine 70 posto ukupnih prihoda tvrtke. Također, jako velike oscilacije u cijenama prekomorskih transporta utjecale su na visine zavisnih troškova, a samim tim i nabavnih cijena. Nervoza, neizvjesnost i strah s kojim smo se suočili tijekom pandemije su još dodatno utjecali na ovaj, vrlo težak, period poslovanja, kada je trebalo balansirati i održati pozitivnu energiju među zaposlenicima. Opstali smo zahvaljujući snazi i čvrstini koju smo imali od ranije, poduzimajući sve moguće korake smanjenja troškova i optimalizacije potrošnje. Stopirali smo neke narudžbe koje je još bilo moguće stopirati, prolongirali smo plaćanja dobavljačima s dalekog istoka i odradili puno sitnih koraka koji su pomogli da taj period pandemije prebrodimo. U našoj branši narudžbe se plasiraju po pola godine unaprijed te smo, 2019.godine, koja je do tada bila rekordna godina, planirali rast za 2020. godinu i dobar dio robe za sezonu nabavili dosta unaprijed. To je u samom startu pandemije prijetilo likvidnosti, no kasnije, kad je tržište donekle profunkcioniralo, bili smo u mogućnosti napraviti brze isporuke te smo do kraja godine već išli prema oporavku“, pojašnjava Stanić.

Broj zaposlenih i kroz pandemijske godine je odgovornim poslovanjem sačuvan, no izazov tržišta i poslovanja ni danas nije lak, kaže direktorica tvrtke Intertekstil Stanić.

„Često se kao dva velika problema poslovne današnjice označavaju inflacija i rat u Ukrajini. Rat u Ukrajini nije utjecao na turističku sezonu kod nas, a kako smo mi dobrim dijelom vezani uz turizam, imali smo samo porast jer je broj smještajnih kapaciteta koje je trebalo opremati ove godine rastao u odnosu na prethodne godine. Inflacija, iako je i veća nego u zemljama okruženja, nije donijela toliki stres jer se poklopila s prelaskom na euro.Teško je reći jesu li ljudi osvijestili koliko nešto košta jer je bilo dosta slučajeva gdje su i trgovci zlorabili povjerenje i iskoristili prelazak za podizanje cijena. Mi nismo podizali cijene na prelasku godine, odnosno na prelasku s kune na euro, što je i nekoliko inspekcijskih kontrola potvrdilo i na to smo ponosni. Uzevši sve to u obzir nama promet nije opadao, nego iz mjeseca u mjesec bilježimo rast u odnosu na prošlu godinu“, kaže Stanić.

Pred kraj 2023. godine, Irena Stanić kaže da su zadovoljni postignutim te da su i ove godine ostvarili rast u svim segmentima poslovanja.

Svi pokazatelji su da nismo imali nikakve ograničavajuće faktore, štoviše, rasli smo u svim segmentima našeg poslovanja, a sva tri kanala prodaje – maloprodaja, veleprodaja i web, bilježe rast u odnosu na ista kalendarska razdoblja proteklih godina. Veliki pozitivan utjecaj je zasigurno turistička sezona koja je bilježila rast noćenja ne samo u sezoni nego što je još i važnije u predsezoni i posezoni čime je rasla i potreba za našim asortimanom u opremanju. Također smo ove godine, i u segmentu svakodnevnog programa, izašli s dosta noviteta u pogledu zanimljivih dezena na što smo naše stalne kupce već i navikli te možemo reći da imamo vjernu klijentelu koja nam se vraća i na to smo ponosni“, kaže direktorica tvrtke.

U Intertekstil Stanić posebno ističu i svoj proizvodni dio, koji je posebno uspješan, pogotovo jer je prilagođen baš za svakog kupca. A kupci su im brojni renomirani i ekskluzivni hoteli i restorani i tvrtke, ali i medicinske ustanove, kojima baš ova uspješna domaća tvrtka, izrađuje logotip odnosno štikove, na stolnjacima, ručnicima, kutama i ostalim tekstilnim proizvodima.

„Naš proizvodni dio nam omogućuje da odgovorimo na zahtjeve tržišta kroz nestandardne dimenzije, koje su često prisutne u charter flotama ili nekim ekskluzivnim projektima, te mi nudimo personalizaciju kroz izradu štika, imamo proizvodnju jastuka. Kad to sve zbrojimo možemo reći da smo već dugo vremena u samom vrhu segmenta opremanja tekstilom i cilj nam je da se etabliramo kao najjače ime u branši“, kaže Irena Stanić.

Svoje poslovanje  u narednom periodu i dalje misle razvijati ulaganjima i to prvenstveno u proizvodne kapacitete.

Planiramo povećanje proizvodnih kapaciteta, tehnološki se unapređujemo kroz modernizacije i dorade aplikativnih rješenja, te uvođenjem novih rješenja za analize i praćenje poslovanja kako bi naše odluke bile pravovremene i bazirane na temelju preciznih i točnih informacija. I na kraju, ono najvažnije, nastavljamo raditi na stalnim edukacijama i osposobljavanju kadrova jer samo tako možemo odgovoriti na izazove tržišta i tehnološke modernizacije“, ističe Irena Stanić, direktorica tvrtke Intertekstil Stanić.

U nastavku pogledajte naše rangiranje 99 najuspješnijih poduzeća u djelatnosti nespecijalizirane trgovine na veliko, uz statistiku koju nam je dostavila bonitetna kuće CompanyWall:

99 najuspješnijih poduzeća u djelatnosti nespecijalizirane trgovine na veliko
PozicijaNaziv poduzećaUkupni prihodiRezultat poslovanja
(dobit prije oporezivanja)
1.ATLANTIC TRADE d.o.o.278.233.17530.211.171
2.BAUHAUS-ZAGREB, k.d.223.704.04723.240.469
3.ROTO DINAMIC d.o.o.138.728.7069.013.181
4.ŽEPOH d.o.o.41.824.7615.013.986
5.TOKIĆ, d.o.o.114.978.1694.688.431
6.AGROBEKETINCI d.o.o.39.565.6704.681.989
7.APFEL d.o.o.38.296.5464.458.132
8.PROVIDENS d.o.o.5.071.6003.824.126
9.ISKRAEMECO d.o.o.15.190.5243.655.395
10.KEMOKOP d.o.o.15.428.3453.616.129
11.MARS HRVATSKA, d.o.o.25.529.4763.479.394
12.ERA-COMMERCE d.o.o.28.637.4683.375.753
13.GEALAN d.o.o.27.886.8993.273.582
14.COMET d.o.o.26.793.3213.059.188
15.B.M.V. INŽENJERING d.o.o.7.073.2503.040.558
16.OFFERTISSIMA d.o.o.34.742.7752.933.913
17.VM2 COSMETICS d.o.o.39.706.7822.830.506
18.COTRA d.o.o.32.550.5052.790.113
19.MEXPO d.o.o.13.229.5012.738.705
20.VAILLANT d.o.o.36.170.5462.695.334
21.FILIR d.o.o.37.630.2632.661.382
22.DIZMAR d.o.o.32.231.5582.516.829
23.OPTINOVA d.o.o.15.031.0042.463.465
24.IZY VAPE d.o.o.14.875.0192.421.585
25.EINHELL CROATIA d.o.o.19.534.3002.396.623
26.VAPOUR INTERNATIONAL d.o.o.36.572.8882.391.142
27.TEHNO-MAG d.o.o.72.741.5522.350.993
28.STI d.o.o.13.299.4792.177.880
29.BRATI RITOŠA d. o. o.13.844.7122.132.299
30.ŠIPAD KOMERC – DRVO ZAGREB d.o.o.3.263.9922.015.241
31.SANYKO d.o.o.9.727.5191.928.705
32.AMR sustavi d.o.o.20.988.4321.857.262
33.WELLMAX d.o.o.63.896.7841.783.912
34.PA-VIN d.o.o.14.885.0411.752.640
35.WIMAX, d.o.o.6.798.1911.722.647
36.STANIĆ d.o.o.67.503.0511.671.401
37.DREZGA d.o.o.13.958.7851.661.137
38.BOMI-LAB d.o.o.3.843.6471.604.634
39.MIRNOVEC PIROTEHNIKA d.o.o.6.282.2201.563.224
40.TT KABELI d.o.o.37.051.6821.529.174
41.LIPAPROMET d.o.o.24.121.4641.512.392
42.TID-EXTRA d.o.o.5.114.8411.510.087
43.MARINA PUNAT GRUPA d. o. o.2.297.2521.509.533
44.AMTEST d.o.o.8.309.1251.506.089
45.BIOVIT d.o.o.5.927.4131.485.859
46.SJEME d.o.o.12.515.6711.479.032
47.MILSING d.o.o.13.765.2671.472.966
48.AQUACHEM d.o.o.13.071.2221.467.627
49.RUBIN-PROMET d.o.o.5.447.4041.449.838
50.KAMEN MEDITERAN d.o.o.4.008.6201.381.244
51.CIPRO d.o.o.21.293.2731.334.051
52.SCHNEIDER ELECTRIC d.o.o.32.536.6751.327.023
53.FILLI Stahl d.o.o.8.788.7001.291.699
54.SCHACHERMAYER d.o.o.18.714.2891.283.120
55.ARISTON CROATIA d.o.o.18.086.6631.266.115
56.Luxottica Jugoistočna Europa d.o.o.32.460.6821.232.224
57.TALENT SHOW d. o. o.13.072.4091.231.091
58.ITALCRO d. o. o.11.599.3471.223.324
59.MEDIAL, d.o.o.6.565.8101.222.002
60.GRA-PO d.o.o.15.020.5771.194.551
61.TRITEH d.o.o.9.742.5061.174.817
62.FERIVI CO d.o.o.17.356.6511.155.740
63.FIBA-PROM d.o.o.17.771.0321.146.416
64.BIOMASA GRUPA DI LEGNO E PELLET d.o.o.9.332.8181.134.169
65.MIVA d.o.o.11.636.9821.116.477
66.REHAU d.o.o.10.974.0981.105.487
67.BRENNTAG HRVATSKA d.o.o.29.484.6691.080.668
68.IRA-COMMERCE, d.o.o.5.821.2801.038.279
69.AGROMAIS d.o.o.30.221.8551.035.360
70.G3 SPIRITS d.o.o.22.106.9051.031.458
71.STRIDON-PROMET d.o.o.49.627.8541.029.564
72.HIRŽIN COMMERCE d.o.o.5.461.5671.002.083
73.EXPORTDRVO d.d.47.070.552998.430
74.OBOKOV d.o.o.3.633.970969.499
75.LOGISTA d. o. o.75.176.681968.696
76.Alfasol d.o.o.11.920.133944.119
77.PANON d.o.o.10.010.010934.204
78.REMEX d.o.o.6.887.290918.587
79.INTERTEKSTIL STANIĆ d.o.o.6.218.204906.094
80.ANDABAKA d.o.o.8.917.644888.427
81.KRALJ-COMMERCE d.o.o.12.563.761882.056
82.Princess Yachts Adriatic d.o.o.12.106.324873.986
83.Aurea prom d. o. o.946.999869.810
84.TREBOR, d.o.o.8.297.460862.376
85.FITO PROMET d.o.o.7.868.604861.294
86.EURO GAMES TECHNOLOGY d.o.o.1.818.802855.898
87.ČISTA VODA PROJEKT d.o.o.1.830.607845.508
88.SIGNAL SERVIS INTERNATIONALIS d.o.o.2.441.228844.115
89.WSL REFRIGERATION d.o.o.7.745.059842.720
90.EBC-SISTEMI d.o.o.2.241.810841.620
91.JET OSIJEK d.o.o.5.625.566837.646
92.SERTO-BEL d.o.o.8.352.509829.050
93.LIKOS d.o.o.6.769.157827.055
94.MEDIVA d.o.o.7.792.324824.029
95.Fokuspharm d.o.o.5.326.564823.321
96.VELEKEM d.d.25.550.736822.757
97.BAT d.o.o.11.702.831812.159
98.DOBAR PARTNER d.o.o.3.114.832809.185
99.BOMARK AMBALAŽA d.o.o.22.894.091808.760
izvor: CompanyWall, *svi podaci su za 2022. godinu, u eurima

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari

Pozivamo vas da podijelite svoje mišljenje ispunjavanjem ankete i pomognete nam poboljšati naše usluge!