I Time sklopio strateško partnerstvo s OpenAI-jem

ChatGPT, Foto: Sanket Mishra/Pexels

Medijska kuća Time sklopila je višegodišnji ugovor o licenciranju sadržaja i strateško partnerstvo s kompanijom OpenAI.

Dogovor s kompanijom koja je vlasnik ChatGPT-a dio je pokušaja medijske kuće Time da proširi pristup svom sadržaju mlađoj i raznovrsnijoj publici diljem svijeta.

Ovaj ugovor daje OpenAI-ju pristup Timeovim arhivama u posljednjih sto godina kako bi obučili svoje velike jezične modele i koristili ih za odgovore na korisničke upite u proizvodima koji su okrenuti potrošačima, navodi Time u priopćenju.

Uz to, AI gigant imat će pristup Timeovom sadržaju u realnom vremenu kako bi pomogao odgovoriti na upite korisnika dok se vijesti razvijaju. Prema sporazumu, OpenAI će citirati Time u svojim odgovorima na upite korisnika i povezivat će se s izvornim sadržajem na stranicama te medijske kuće.

Time, pak, dobiva pristup tehnologiji i alatima OpenAI-ja za razvoj novih proizvoda za svoju publiku. Oni su, također, najavili da će dijeliti povratne informacije i praktične aplikacije kako bi se poboljšala upotreba novinarstva u OpenAI-jevim proizvodima.

Financijski detalji ugovora nisu otkriveni, no Time nije prva medijska kuća s kojom je OpenAI sklopio ugovore.

Dosad su, naime, slične ugovore potpisali s Atlanticom, Vox Media, Wall Street Journalom i Associated Pressom.

S druge strane, izdavači okupljeni oko The New York Timesa tužili su OpenAI zbog narušavanja intelektualnog vlasništva.

7 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari