Domaći turisti ove godine za 30 posto više nego prošle u domaćim agencijama biraju mediteranska odredišta za svoja putovanja, posebice Egipat, Tursku i Grčku, koja je i najtraženija za maturalna putovanja koja kreću ovog tjedna i ne otkazuju se zbog navijačkih nereda, istaknuo je za Hinu predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Tomislav Fain.
“Kao najčešća odredišta na Mediteranu, domaći putnici u agencijama u 2023. biraju Grčku, Egipat i Tursku, i to više nego prošle 2022. Potražnja za Španjolskom i Francuskom je slična kao lani, a dobro se prodaju i putovanja na Maltu i Cipar. Potražnja domaćih putnika za Mediteranom veća je za oko 30 posto u odnosu na lani, dok su rezultati agencija vezani uz Jadran također zadovoljavajući s oko 20 posto većim prihodima”, iznosi predsjednik UHPA-e.
“U godinama prije pandemije definitivno najtraženija destinacija bila je Španjolska, no radi porasta cijena u toj zemlji u svim segmentima (prijevoz, smještaj, ulaznice..), ove godine prvo mjesto prema interesu škola i realizaciji putovanja nosi Grčka, radi nižih cijena i boljeg omjera cijene i kvalitete”, dodaje Fain.
Pročitajte još:
Prema navodima članova UHPA-e rezervacije za Grčku se ne otkazuju zbog nedavnih navijačkih nereda, buking za grčka odredišta i dalje je dobar, a agencije koje trenutno imaju putnike u Grčkoj nisu primijetile nikakve probleme ili drugačije ophođenje prema turistima iz Hrvatske.
UHPA očekuje da bi ove godine hrvatskih turista u Grčkoj preko agencija moglo biti slično kao predpandemijske 2019., odnosno njih nešto više od osam tisuća sa oko 48,5 tisuća noćenja. To će biti i gotovo dvostruko više nego u 2022., kada je Grčku u organizaciji agencija, po podacima Državnog zavoda za statistiku (DZS), posjetilo oko 4 500 hrvatskih turista i ostvarilo oko 21.500 noćenja.
Jedan odgovor
Jao kad se sjetim…