Hrvatska turistička zajednica predstavila novu kampanju za posezonu

Foto: Melvin Silva/Pexels

“Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!” nova je kampanja Hrvatske turističke zajednice koju će za domaće tržište provoditi od sredine rujna do sredine studenoga s ciljem promocije održivih putovanja po zemlji u posezoni, izvijestili su iz HTZ-a, a prenosi Hina.

Treći je to nastavak kampanje “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” kojom HTZ zadnje dvije godine promovira ponudu ruralnih krajeva u posezoni, a ove godine, ističu, zajedno s partnerima su je odlučili posvetiti održivosti.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić podsjeća pritom da su u prvoj kampanji 2021. u središtu promocije bile manje poznate destinacije, dok je to sada održivost lokacije, proizvodi i usluge koje čine važan dio sve traženijih održivih putovanja, a koja podrazumijevaju brigu o okolišu, destinacijama i lokalnom stanovništvu.

Ti ciljevi usklađeni su sa Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma.

Kampanja ima osam tematskih videopriloga s istaknutim primjerima održivog turizma u Hrvatskoj, a prijedloge destinacija i lokacija dao je sustav turističkih zajednica.

Videoprilozi su o Hvaru, Lastovu, Lici, Malom Lošinju, Međimurju, Istri, središnjoj Hrvatskoj i Papuku.

Iz HTZ-a poručuju da su svi, od pojedinaca preko velikih objekata i destinacija do javnih ustanova postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu te da se tu još uvijek može učiniti mnogo.

Jedan odgovor

  1. Lijepo je vidjeti da se turizam u ruralnoj Hrvatskoj promovira sve više, što je vrlo dobro pošto se za ruralni dio hrvatske često zaboravi zbog naše također prelijepe obale.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari