Hrvatska se predstavlja na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB 2024.

Hina
Ministrica turizma i sporta RH, Nikolina Brnjac, s predstavnicima DRV-a, Njemačka, Foto: Hina/Tatjana Miščančuk

Svake godine u ožujku predstavnici zemalja diljem svijeta okupljaju se na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi, ITB Berlin, a tamo će ove godine biti predstavljen i hrvatski turizam. Ovaj događaj, koji počinje danas, okupit će izlagače iz 190 država.

Ministrica turizma i sporta RH, Nikolina Brnjac, tim povodom razgovarala je u Berlinu s Njemačkom udrugom turizma (DRV) u Veleposlanstvu Republike Hrvatske. Na sastanku su, među ostalima, bili veleposlanik RH u Njemačkoj Gordan Bakota, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić, direktor HTZ predstavništva u Njemačkoj Romeo Draghicchio i predsjednik udruge agencija UHPA Tomislav Fain.

“Predstavili smo im reformu turizma s novim Zakonom o turizmu i razgovarali o stanju na tržištu Njemačke te jačanju suradnje s hrvatskim turističkim partnerima. Bilo je riječi i o cijenama, a rezultati s tog tržišta i nove analize pokazuju da je Hrvatska po potražnji za 2024. na četvrtom mjestu među inozemnim destinacijama”, rekla je ministrica Brnjac.

Hrvatska će na svjetskoj burzi ITB predstaviti turističku ponudu nacionalno, u organizaciji HTZ-a i 20 suizlagača odnosno turističkih tvrtki i zajednica te prijevoznika, kao i pojedinačnim nastupima domaćih tvrtki iz raznih dijelova. Planirana je i konferencija regije Kvarner za njemačke medije, na kojoj će se, uz ostalo, predstaviti suradnju s Europskim strukovnim udruženjem autobusera.

Predstavnici uprave DRV-a, Volker Adams i Oliver Zahn, rekli su nakon sastanka s ministricom Brnjac, da je turistička potražnja u Njemačkoj za Hrvatsku trenutačno dobra i da je DRV zadovoljan suradnjom s hrvatskim turističkim partnerima te smjerom razvoja hrvatskog turizma.

Poručili su da će Nijemci nastaviti putovati u Hrvatsku i da žele putovati te potrošiti više, no očekuju da veće cijene prati i veća kvaliteta. “Iako je vidljiv utjecaj recesije u Njemačkoj na izbore i potrošnju na putovanjima, Hrvatska ima diversificiranu ponudu u kojoj svatko može naći nešto za sebe”,rekao je Zahn.

Direktor HTZ-a, Kristjan Staničić, kazao je da je sastanak s DRV-om bio važan jer je HTZ imao priliku da njemačke partnere upozna s novim strateškim marketinškim dokumentima te pokazati im da se Hrvatska razvija kao cjelogodišnja i održiva destinacija.

Prema trenutačnim podacima, turistička prodaja u Njemačkoj bolja je nego prošle godine, ali i bolja nego prije pandemije. ITB 2024. trajat će do 7. ožujka.

24 Odgovora

  1. Slažem se s vama. Vidim da ste vi veliki obožavatelj. Hvala vam na podršci.

    1. Tako je. Opravdana je cijena kuglice sladoleda i pizza cut-a s obzirom što sve u turizmu nudimo.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari