Premium turizam je turizam dodane vrijednosti koji Hrvatskoj treba, poruka je Hrvatske gospodarske komore koju je uputila na Danima hrvatskog turizma u Opatiji.
Kroz promociju i edukaciju o premium ponudi, u Opatiji koja ove godine obilježava 180 godina turizma, HGK šalje poruku o potrebi stvaranja nove vizure hrvatskog turizma.
U pitanju je turizam, ističu u priopćenju, koji je baziran na kvaliteti i sadržajima dodane vrijednosti. Pri tome HGK navodi održivo upravljanje prirodnim resursima, razvoj premium ponude temeljene na potrebama novih generacija turista te visoko motiviranu i educiranu radnu snagu kao ključne elemente za daljnji razvoj i diferencijaciju hrvatskog turizma u odnosu na konkurente.
O komplementarnosti arhitekture i dizajna u funkciji premium ponude, razgovaralo se na panelu Hrvatske gospodarske komore na kojemu je istaknuto da arhitektura definira prostor te da njena uloga mora biti i aktivacija okoline. To znači da zapošljava lokalnu zajednicu, potiče proizvodnju i privlači svojom posebnošću, formom, uklopljenošću u prostor.
Budući da je premium turizam također velika priliku za privlačenje strateških investicija koje mogu podići vrijednost turističke infrastrukture i cijelih destinacija u Hrvatskoj, kod realizacije projekata ključna je dobra komunikacija između svih sudionika.
HGK je panelom dala platformu za predstavljanje domaćih primjera premium arhitekture, za isticanje važnosti multidisciplinarnog pristupa intervencijama u prostoru, za trendove koji će postati klasici i za storytelling destinacije kroz dizajn, ključni naglasak u planiranju budućnosti turizma.
Samo dobro promišljen arhitektonski projekt koji je usklađen s destinacijom, koji je održiv i svevremenski je premium projekt, poručeno je na panelu.
Pročitajte još:
“Gotovo idealni uvjeti nastali bi kada bi i struka i naručitelj i gradska tijela jednako pozitivno razmišljali u smjeru održivosti, kulturnog naslijeđa i napretka. Kada bi svi dionici u procesu bili otvoreni za dijalog o stvaranju novog “tijela” u prostoru ili pak ponovnom korištenju nekog od postojećih. Premium proizvod, osim arhitekta, uz sebe zahtjeva premium naručitelja. Jer, osim novca, važno je imati znanje i senzibilitet o važnosti stvaranja u prostoru i utjecaja koje ono ima”, istaknula je arhitektica Rujana Bergam Marković.
6 Odgovora
Opet sav fokus u turizam, ne možemo se samo na to oslanjati
Turizam mora imati sadrzaj, a, ne, formu! Mora se bazirati turizam na kvaliteti!
Fokus na ovaj segment turizma može donijeti niz koristi, uključujući povećanje prihoda, produženje turističke sezone i razvoj održivih oblika turizma.
Zanimljiv članak.
Da nema turizma država bi propala
Zanimljiva ideja.