HGK pokrenula kampanju o primjeni bezgotovinskih napojnica

Andreja Vukojević, Foto: HGK promo

Hrvatska gospodarska komora (HGK) pokrenula je informativnu kampanju o primjeni bezgotovinskih napojnica i fiskalizaciji gotovinskih napojnica u praksi, stoji u priopćenju HGK.

Serija edukacija za ugostitelje, ali i druge primatelje napojnica započinje 1. ožujka u Osijeku.

Na svojevrsnoj “oglasnoj ploči” kampanje, ističu, nalazi se i letak s odgovorima na najčešća pitanja, kao i info oznake, odnosno naljepnice kojima se na ulazu u objekt može gostima ili korisnicima usluga dati do znanja da napojnicu mogu ostaviti i kod kartičnog plaćanja.

“Iako su porezne izmjene stupile na snagu 1. siječnja, a time i mogućnost naplate napojnice karticama, tek su sredinom tog mjeseca prvi ugostiteljski objekti krenuli s nadogradnjom svojih softverskih programa na POS uređajima. Svima nam je cilj da se do vrhunca sezone i dolaska stranih gostiju koji najviše koriste kartično plaćanje, što većem broju djelatnika u ugostiteljstvu omogući primanje bezgotovinskih napojnica. Smatramo da će većina ugostitelja u narednim mjesecima to i omogućiti pa im želimo u tom procesu biti potpora i pružiti im sve potrebne informacije za što bezbolniju prilagodbu. Edukacije koje organiziramo su idealno mjesto za postavljanje pitanja stručnjacima i za otklanjanje svih nejasnoća”, poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK, ujedno i nositelja projekta.

Mogućnost ostavljanja napojnica kod kartičnog plaćanja dodatna je pogodnost za zaposlenike u ugostiteljstvu i ostalim djelatnostima.

Napojnica je neoporeziva do iznosa od 3.360 eura godišnje po djelatniku, a ugostitelji su se zalagali za uvođenje bezgotovinskog davanja istih jer je rast kartičnog plaćanja kontinuiran u svim poslovnim djelatnostima.

“Ovime su stvoreni uvjeti da gosti ostavljaju više napojnica. Kartične napojnice koje su gosti htjeli ostavljati, a nisu imali mogućnosti, sada napokon ostaju na računima naših djelatnika. Konkretno, ja sam u svojim objektima uvela bezgotovinske napojnice polovicom siječnja. U prvih 15 dana veljače iznos fiskalizirane kartične napojnice premašio je siječanjsku za 50 posto – a do današnjeg dana za 100 posto. Da nismo imali tu opciju, napojnica ne bi došla do zaposlenika”, kazala je Jelena Tabak, predsjednica Udruženja ugostiteljskih djelatnosti HGK.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari