HGK: Hrvatska u Cannesu promovira premium turizam

HGK/Press
Predstavnici hrvatskih tvrtki u Cannesu, Foto: HGK/PR

Na vodećem svjetskom događaju za portfolio luksuznog turizma, International Luxury Travel Market (ILTM) u Cannesu, ove godine sudjeluje 11 hrvatskih tvrtki premium segmenta, a tijekom sajma svaka od njih ima priliku za oko 70 „jedan-na-jedan“ sastanaka s oko 2.100 agenata iz 75 država.

Ove godine na sajmu sudjeluje i više od sedam tisuća stručnjaka u segmentu luksuznih putovanja iz više od 95 zemalja.

“Nastupom na ILTM-u želimo pozicionirati Hrvatsku na svjetskoj karti premium turizma. Kroz cijelu ovu godinu posvetili smo se praćenju trendova u okruženju. Kompetitivno tržište konstantno nas motivira za modernizaciju kako bismo se bolje uklopili u suvremeni kontekst i popratili globalna kretanja u putovanjima. Uz to smo posvećeni poticanju unaprjeđenja kvalitete u svim segmentima i djelatnostima turizma. Ovaj sajam jedna je od aktivnosti kojima osluškujemo tržište i gradimo temelje za osnivanje Zajednice premium turizma HGK koja će biti podrška tvrtkama u razvoju i promociji ponude premium turizma Hrvatske”, rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora turizma i Službe za marketing i komunikacije Hrvatske gospodarske komore (HGK).

ILTM okuplja međunarodnu turističku zajednicu te spaja sve vrste luksuznih putničkih iskustava, od najetabliranijih brendova u industriji, do pionira u premium ponudi, priopćeno je iz HGK, koji je i organizirao sudjelovanje tvrtki na ILTM-u.

“Prema nedavnom istraživanju gotovo 90 posto organizatora poslovnih događanja u Francuskoj planira organizirati poslovni event u inozemstvu, a Hrvatska ima sve pretpostavke za još značajnije dolaske u segmentu MICE turizma. Sajam u Cannesu pruža savršenu priliku i idealno mjesto za pozicioniranje naše zemlje na svjetskoj karti luksuza s posebnim naglaskom na klijente koji izuzetno cijene gastronomiju, kulturne znamenitosti i prirodnu baštinu. Hrvatska uživa sve bolju poziciju na francuskom tržištu što potvrđuju i sami agenti koji ističu kako naša zemlja nudi zaokružen turistički proizvod”, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Francuskoj.

HGK/PR
Predstavljanje Premium Croatia, Cannes, Foto: HGK/PR

Sudjelovanje na ILTM predstavlja izuzetnu priliku za tvrtke iz Hrvatske budući da okuplja ključne sudionike luksuzne putničke industrije, kaže Silvia Veramenta, Business Development Manager iz tvrtke Elite Travel.

Očekujemo susrete s brojnim agentima iz ovog segmenta, što otvara nove poslovne horizonte i pruža priliku za uspostavu vrijednih poslovnih odnosa. Promocija našeg novog brenda – Elite Travel Premium Experiences na ovom sajmu predstavlja dodatan bonus, a uvjereni smo da će dugoročno rezultirati značajnim uspjesima. Radujemo se prilici da podijelimo svoje visoke standarde  s globalnom publikom te da nastavimo graditi našu reputaciju kao vrhunske destinacije za putovanja visokog ranga”, kaže Veramenta.

Prilike za izgradnju i obnavljanje veza s organizatorima putovanja, kustosima i agencijama iz cijelog svijeta u Cannesu traži 11 hrvatskih brendova: Le Meridien Lav Split, Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa / Hilton Imperial Dubrovnik, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Katarina Line Cruises and Tours Croatia, Esplanade Zagreb Hotel, Hilton Hotels Zagreb, Lošinj Hotels & Villas, Elite Travel Premium Experiences, Globtour Event Croatia, Marinus Beach Hotel Croatia, Leonidas Travel.

Riječ je o premium hotelima i putničkim agencijama specijaliziranima za goste veće platežne moći. HGK, u suradnji s HTZ-om, organizira sudjelovanje hrvatskih tvrtki na ovom sajmu industrije luksuznih putovanja već sedmi put.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari