Heineken bilježi padu neto dobiti od 14,1 posto

pixabay.com
Pivo, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Nizozemski proizvođač piva, Heineken, izvijestio je o padu dobiti u 2023. godini, uz veće troškove otpisa imovine i manji obujam prodaje.

Heinekenov prihod porastao je lani za 4,9 posto, na 36,4 milijarde eura. Cijene su bile više za 10,2 posto nego u 2022. a obujam prodaje smanjio se za 4,7 posto, odražavajući znatno slabije rezultate u Vijetnamu i Nigeriji, prenosi Hina.

“Na obujam prodaje utjecale su snažne cijene koje su trebale nadoknaditi vrlo snažan rast troškova inputa i energije te nestabilnost na određenim ključnim tržištima”, objasnio je izvršni direktor Dolf van den Brink.

Kompanija je prošlu godinu zaključila s neto dobiti od 2,3 milijarde eura, manjom za 14,1 posto nego u 2022., ističući troškove otpisa imovine. Operativna dobit smanjila se za 24,6 posto, na 3,2 milijarde eura.

Amortizacija, deprecijacija i umanjenje vrijednosti dosegnuli su lani 3,09 milijardi eura, u odnosu na 1,89 milijardi eura u 2022. godini.

U 2024. godini kompanija očekuje veću operativnu dobit od jedan do devet posto, objasnivši široki raspon prognoze geopolitičkom i ekonomskom nestabilnošću.

“I dalje smo oprezni zbog globalnih gospodarskih i geopolitičkih izgleda”, rekao je izvršni direktor Dolf van den Brink, dodajući da Heineken namjerava povećati prihod balansom obujma prodaje i cijena.

3 Odgovora

  1. Bas jucer pratim na Dnevniku da su sve velike kompanije uzdrmane s padom dobiti. Obujam prodaje se smanjio!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari