Gradovi koji su u Europi najbolji za start-up tvrtke

Pixabay.com
Pariz, ilustracija Foto: Pixabay.com

Pariz je proglašen najboljim gradom za start-up tvrtke, a odmah iza njega slijede Madrid i Barcelona, u novom izvješću britanske tvrtke za obuku The Knowledge Academy.

Gradovi na ovom poretku dobili su ocjene na ljestvici od 0 do 10 prema broju raspoloživih uredskih prostora, cijenama najma, blizini vrhunskih sveučilišta i brzini interneta (Mbps) između ostalog. Međutim, izvješće nije razmatralo regulatornu pozadinu, birokraciju ili oporezivanje, navodi Euronews Business.

Francuska i španjolska najbolja mjesta za start-upove

Francuska je prošla vrlo dobro na ovoj ljestvici, s dva grada u prvih pet, dok Španjolska dominira na prva tri mjesta s dva grada. London je na četvrtom mjestu.

Pariz, dom nekih od najboljih europskih sveučilišta i uredskih okruženja, ima “podršku država i dobro razvijen start-up ekosustav”, navodi se u izvješću. Lyon, treći najveći grad u zemlji i također veliko središte sveučilišta, rangiran je kao peto najbolje mjesto za pokretanje posla, uz podršku jedne od najbržih internetskih brzina u Europi.

Madrid, glavni grad Španjolske, visoko je rangiran zbog svog brzog interneta i broja dostupnih ureda. Drugi španjolski grad među prva tri, Barcelona, izgradila je svoju reputaciju u posljednjih deset godina kao najveće tehnološko središte u južnoj Europi.

London, financijsko i sveučilišno središte

London, kao financijsko središte s drugim prednostima, ima najveću koncentraciju poslovnih inkubatora, dok se može pohvaliti najvećim brojem sveučilišta među 250 najboljih u Europi i obiljem uredskih prostora (ako si ih možete priuštiti). Glavni grad Ujedinjenog Kraljevstva ima najviše ureda, kao i najviše stanarine, dok je internet najbrži u Lyonu, javni prijevoz je najpristupačniji u Parizu, a najviša prosječna sveučilišna ocjena zabilježena je u Manchesteru, UK, navodi se u izvješću.

Odabir prave lokacije ključan je, “trebate uzeti u obzir svoje okruženje kao ključni čimbenik uspjeha”, rekao je Talveer Sandhu iz The Knowledge Academy.

“Posjedovanje sjedišta tvrtke ili zajedničkog radnog prostora za vaš tim može biti ključno za izgradnju prijateljstva, timskog rada i uspjeha. Brzina i pouzdanost širokopojasne veze još su jedan ključni čimbenik u vođenju poslovanja, pri čemu je praćenje web stranica i društvenih medija ključno u početnim fazama izgradnje poslovanja i svijesti o robnoj marki.”, zaključilo se u analizi u kojoj se nisu spomenuli veliki gradovi iz Hrvatske.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari