Goodyear prodaje svoju marku Dunlop japanskoj tvrtki

Pixabay.com/MasterTux
Gume, ilustracija, Foto: Pixabay.com/MasterTux

Tvrtka Goodyear Tire & Rubber Co najavila je da će prodati svoju marku Dunlop japanskoj tvrtki Sumitomo Rubber Industries za 672,57 milijuna eura.

Prodaja pokriva brend Dunlop i njegove robne marke u Europi, Sjevernoj Americi i Oceaniji, priopćila je tvrtka.

Goodyear je rekao da će nastaviti s prodajom guma marke Dunlop za osobna vozila u Europi do 31. prosinca ove godine i da će platiti tantijemu Sumitomo Rubberu.

Goodyear će zatim nastaviti isporučivati ​​određene gume marke Dunlop tvrtki Sumitomo u Europi tijekom pet godina, prenosi Reuters.

Tvrtka za gume rekla je da će također dugoročno licencirati Dunlopove marke za kamionske gume u Europi i da će japanskoj tvrtki plaćati tantijeme od prodaje.

U 2023. godini Goodyear je najavio planove za smanjenje troškova i svog portfelja poslovanja, a cilj tvrtke je ostvariti više od 1,91 milijardu eura bruto prihoda.

Tvrtka je prošle godine prodala svoj posao s gumama za terensku opremu japanskoj tvrtki Yokohama Rubber za 868,30 milijuna eura kao dio istog pokušaja smanjenja troškova.

Proizvođači guma bili su pod pritiskom u posljednjih nekoliko godina zbog jeftinijih kineskih rivala, a suočeni su i s nadzorom regulatora zbog zabrinutosti oko zagađenja.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari