Ferrari prihvaća plaćanje u kriptovaluti u SAD-u

Pixabay.com
Ferrari, Foto: Pixabay.com

Ferrari je počeo prihvaćati plaćanje u kriptovaluti za svoje luksuzne sportske automobile u SAD-u, a plan je da i u Europi uskoro bude omogućen takav način plaćanja nakon što su to zahtijevali bogati kupci, rekao je Ferrarijev šef marketinga Enrico Galliera.

Velika većina tvrtki klonila se kriptovaluta jer ih nestabilnost bitcoina i drugih tokena čini nepraktičnima za trgovinu. Nepotpuna regulacija i visoka potrošnja energije također su spriječili širenje kriptovaluta kao sredstva plaćanja, prenosi Reuters.

Proizvođač električnih automobila Tesla je 2021. godine počeo prihvaćati plaćanje u bitcoinu, najvećem kripto novčiću, prije nego što ga je izvršni direktor Elon Musk zaustavio zbog zabrinutosti za okoliš.

Galliera je izjavio da su kriptovalute uložile napore kako bi smanjile svoj utjecaj na okoliš uvođenjem novog softvera i većom upotrebom obnovljivih izvora energije.

Ferrari je rekao da je odluka došla kao odgovor na zahtjeve tržišta i trgovaca jer su mnogi njegovi klijenti uložili u kriptovalute.

“Neki od njih su mladi ulagači koji su svoje bogatstvo izgradili na kriptovalutama”, rekao je. “Neki drugi su tradicionalniji investitori koji žele diverzificirati svoja ulaganja”.

Dok su neke kriptovalute, poput druge po veličini, ethera, poboljšale svoju energetsku učinkovitost, bitcoin i dalje privlači kritike zbog svog energetski intenzivnog rudarenja.

Pixabay.com
Bitcoin, ilustracija Foto: Pixabay.com

Ferrari je isporučio više od 1.800 automobila u svoju regiju Amerike, koja uključuje SAD, u prvoj polovici ove godine. Galliera nije rekao koliko automobila Ferrari očekuje da će prodati putem kripta.

“Ovo će nam pomoći da se povežemo s ljudima koji nisu nužno naši klijenti, ali bi si mogli priuštiti Ferrari”, kazao je.

Talijanska tvrtka, koja je 2022. prodala 13.200 automobila, s cijenama od 200.000 eura pa sve do dva milijuna eura, planira početi primati kripto valutu i u Europi do prvog kvartala sljedeće godine, a potom to proširiti i na druge regije u kojima je kripto zakonski prihvaćen. Europa, Bliski istok i Afrika najveća su Ferrarijeva regija, koja je zauzela 46 posto ukupnih isporuka automobila u prvoj polovici ove godine.

“Interes je isti u SAD-u i Europi, ne vidimo velike razlike”, rekao je Galliera.

Zemlje u kojima su kriptovalute ograničene uključuju Kinu.

Ferrari se okrenuo jednom od najvećih procesora plaćanja kriptovalutama, BitPayu, za početnu fazu u SAD-u, a omogućit će transakcije u bitcoinu, etheru i USDC-u, jednom od najvećih takozvanih stablecoina. Moguće je da će Ferrari koristiti druge procesore plaćanja u različitim regijama.

“Cijene se neće mijenjati, nema dodatnih naknada ako plaćate putem kriptovaluta”, rekao je Galliera.

BitPay će odmah pretvoriti plaćanja kriptovalutom u tradicionalnu valutu u ime Ferrarija, tako da su zaštićeni od promjena cijena.

“To je bio jedan od naših glavnih ciljeva: izbjegavanje izravnog rukovanja kriptovalutama i zaštita od njihovih nestabilnosti”, rekao je Galliera.

Kao procesor plaćanja, BitPay će osigurati da virtualne valute dolaze iz legitimnih izvora, a ne da potječu iz kriminalnih aktivnosti ili da se koriste za pranje prihoda stečenih kriminalom ili utaju poreza.

6 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari