Kineski automobilski brendovi će do kraja desetljeća osvojiti trećinu globalnog tržišta automobila, procjenjuje konzultantska kuća Alix Partners u svom izvješću.
Kinezi će, ističu, tada prodavati devet miliona vozila izvan svoje zemlje te će u Europi oteti značajan dio “kolača” europskim, japanskim i korejskim brendovima.
DPA pojašnjava kako su troškovi proizvodnje električnih automobila u Kini za trećinu manji nego u Europi, a i razvojni ciklusi su kraći nego kod konkurencije u drugim državama.
To kineskim proizvođačima automobila omogućava napad na tržišta “agresivnom politikom cijena”, navodi Alix Partners.
“Nove carine Europske unije na kineske automobile mogu kratkoročno usporiti uvoz i podržati prodajnu cijenu, ali će istovremeno ubrzati lokalnu proizvodnju kineskih vozila i komponenti u Europi”, smatra stručnjak za automobilsku industriju Fabian Piontek.
Pročitajte još:
U studiji stoji i kako su se, pod pritiskom političkih odluka, posljednjih godina mnogi proizvođači okrenuli razvoju proizvodnje električnih vozila.
Potražnja, međutim, posustaje pa studija procenjuje da će udio novih električnih vozila na europskom tržištu do 2030. porasti sa sadašnjih 20 na 45 posto.
14 Odgovora
Pa ionako je većina stvari iz Kine
Smijesno!
Katastrofa
Logično
Top
Ma nisu ljudi toliko glupi
Bolje Japansko
Hahahahha ma ne moguce 😀
Aaaauuu nevjerni Pero
Luka, nisu…
E jesu…
Nisu glupi, naravno…
Uzas
Bezveze