Njemačka logistička tvrtka DHL Group izvijestila je u srijedu o velikom padu dobiti i prihoda u trećem kvartalu u uvjetima posustale kupovine putem interneta u postpandemijskom razdoblju i slabog gospodarstva.
Prihod DHL-a iznosio je u trećem kvartalu 19,40 milijardi eura i bio je za 19,3 posto niži nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju poslovni rezultati.
Dobit prije kamata i poreza (EBIT) pala je za 32 posto, na 1,37 milijardi eura. U gotovo istom postotku smanjila se i neto dobit, potonuvši na 807 milijuna eura.
Logističke tvrtke, pojašnjava Hina, nastoje uskladiti troškove poslovanja s globalnom potražnjom koja se vratila na pretpandemijsku razinu i bore se za tržišni udio.
Tako su maloprodajne tvrtke u SAD-u u listopadu prvi puta u više od četiri godine bez većih problema od UPS-a i FedExa ishodile popuste, prema podacima u sektoru i razgovorima sa savjetnicima logističkih kompanija u pregovorima o cijenama. Još u prvoj polovini 2022. dva logistička diva odbijala su takve prijedloge, birajući klijente koji su im donosili najviše novca.
“Prognoze o oporavku globalnog gospodarstva još se nisu obistinile”, rekao je izvršni direktor DHL-a Tobias Meyer.
Pročitajte još:
Logistička grupa snizila je stoga prognozu dobiti u ovoj godini i u srednjoročnom razdoblju.
U 2023. sada očekuju dobit prije poreza i kamata (EBIT) u rasponu od 6,2 milijarde do 6,6 milijardi eura. U dosadašnjoj prognozi gornja granica granica očekivanog raspona iznosila je sedam milijardi eura.
2 Odgovora
Pa kad vidim dhl dostavu,odmah izbjegavam.
Zanimljivo.