Britanski regulator za standarde u oglašavanju (ASA) zabranio je oglase Air Francea, Lufthanse i Etihada uz obrazloženje da potrošačima šalju netočnu sliku o utjecaju njihovih letova na okoliš.
Air France je, piše Hina, prema oglasima na Googleu posvećen zaštiti “okoliša“ i poziva građane da “putuju bolje i održivo“, citira britanski regulator za standarde u oglašavanju, Lufthansa sugerira da će “njezini klijenti putovati održivije“, a Etihad da njegova usluga “zagovara zaštitu okoliša“.
Regulator je proveo istragu o tim oglasima, sumnjajući da ostavljaju pogrešan dojam o utjecaju zrakoplovnih kompanija na okoliš.
Lufthansa je potom pojasnila da se tvrdnja o održivijem letenju odnosi na opciju „zelenih karata” na europskim letovima. Dodali su i da su upotrebom održivog goriva smanjili emisiju ugljičnog dioksida za 20 posto i da preostalih 80 posto amortiziraju doprinosom projektima zaštite klime.
Najavili su ipak da će iz budućih oglasa izbaciti rečenicu “letite održivije”.
Etihad, prijevoznik iz Ujedinjenih Arapskih Emirata (UAE), uklonio je sve reference o “zagovaranju zaštite okoliša” iz oglasa na Googleu u Ujedinjenom Kraljevstvu odmah nakon primitka obavijesti o zabrani.
Iz Air Francea, međutim, nije stigao nikakav konkretan odgovor.
Pročitajte još:
Britanski regulator naglasio je da zračni promet ispušta veliku količinu ugljičnog dioksida i drugih štetnih plinova koji značajno pridonose klimatskim promjenama.
Zaključili su i da u sektoru trenutno ne postoje inicijative ni komercijalno održive tehnologije koje bi stvarno adekvatno potkrijepile ekološke tvrdnje, poput one Air Francea da je “posvećen zaštiti okoliša” i da pomaže da se „putuje bolje i održivije”.