Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic

Atlantic Grupa, Foto: Atlantic Grupa/PR

Atlantic Grupa 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave “Doncafe” i “C kafa”, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima “Grand kafi” i Barcaffeu u širem portfelju, priopćeno je danas iz ove kompanije.

Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetovano odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji. 

„Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kava veliki dio. Vjerujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obiju kompanija, zaposlenici te tržište i potrošači – možemo biti zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru naše regije uvijek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Europe, i nastavljamo raditi u istom smjeru. Iznad svega, želim poželjeti iskrenu dobrodošlicu “Doncafeu”, “C kafi” te kolegicama i kolegama koji ulaze u naš sustav, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama“, komentirao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano, Mate Štetić.

Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kave. Ponosni smo na rezultate koje smo dosad ostvarili i uvjereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica, Siniša Daničić.

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu.

Razvoj ključnih proizvodnih kategorija – kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića, organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije.

Posljednja akvizicija, priopćeno je iz tvrtke, važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

11 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari