Atlantic Grupa: Neto dobit 36,5 milijuna eura, najveći rast u Sjevernoj Makedoniji, Hrvatskoj i Srbiji

Atlantic Grupa
Foto: Atlantic Grupa

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 36,5 milijuna eura što je rast od 1,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani, objavljeno je na službenoj stranici ove kompanije, u izvješću o Konsolidiranim nerevidiranim financijskim rezultatima.

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ostvarila prihod od prodaje 721,6 milijuna eura, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 15,5 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 3,5 posto i iznosi 73,1 milijuna eura, dok je neto dobit rasla 1,7 posto, na 36,5 milijuna eura.

U još uvijek nestabilnom i izazovnom okruženju, Atlantic Grupa je ostvarila snažan rast prodaje u svim segmentima te na svim važnijim tržištima”, izjavio je predsjednik Uprave Atlantic Grupe, Emil Tedeschi, u objavi na njihovoj službenoj stranici. 

“Odlični prodajni rezultati su, unatoč i dalje visokim troškovima sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata, ali i značajnom porastu plaća, omogućili rast profitabilnosti”, kaže Tedeschi.

Najveći rast prihoda od prodaje od 30,7 posto, na 87,3 milijuna eura, ostvarilo je strateško poslovno područje (SPP) – Slatko i slano. Slijedi SPP – Piće s nosećim brendom Cedevita, koje se može pohvaliti uspješnim lansiranjem novih Cedevita vitaminskih voda i rastom od 19,4 posto, na 82,2 milijuna eura, te Poslovno područje (PP) – Donat s rastom od 12,1 posto, na 27,5 milijuna eura.

https://flare.shape404.agency/atlantic/documents/f32765c7279ef5d89db9e03a14f674d8/Konsolidirani_nerevidirani_financijski_rezultati_AG_u_9M_2023_final.pdf
Pregled Prodaje Atlantic Grupe / Izvor: Atlantic Grupa

U svibnju je Atlantic predao obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, a zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

„U skladu s našom strategijom jačanja ključnih kategorija, predali smo obvezujuću ponudu za kupnju Strauss Adriatica koji je poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu. Uz sve navedeno, izuzetno sam zadovoljan prodajnim rezultatima početkom godine lansirane Cedevita vitaminske vode, koja nastavlja premašivati naša očekivanja. Također, u skladu s održivošću kao jednom od glavnih odrednica strategije Atlantic Grupe, izgradili smo dosad dvije solarne elektrane“, kaže Tedeschi.

Među distribucijskim područjima prednjače Sjeverna Makedonija s rastom od 19,9 posto, na 41,8 milijuna eura prihoda od prodaje, Hrvatska s rastom od 19 posto, na 187,6 milijuna eura i Srbija s rastom od 16,5 posto, na 169,1 milijun eura.

Iz Atlantic Grupe podsjećaju da su u prvih devet mjeseci uspješno pokrenuli rad dviju solarnih elektrana na svojim lokacijama – centralnom logističko distribucijskom centru Zagreb i na proizvodnoj lokaciji u Rogaškoj Slatini.

U području distribucije, ranije je s Grupom Podravka dogovorena suradnja koja podrazumijeva Atlanticovu distribuciju Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, uz istovremenu Podravkinu distribuciju Atlanticovog asortimana na tržištu SAD-a.

Osim toga, u Sloveniji je ostvaren značajan iskorak u razvoju poslovanja suradnjom s novim principalom Haleon (Sensodyne, Corega, Parodontax, Aquafresh), dok je u Skoplju dugoročni razvoj zajamčen zaključenjem 12 milijuna eura vrijedne investicije u novootvoreni logističko distribucijski centar.

Atlantic Grupa dobitnica je i prve nagrade za odnose s investitorima koja se već 14. godinu zaredom dodjeljuje na konferenciji „Izazov promjene“, zajedničkoj konferenciji Zagrebačke burze i Udruge društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava.

Ovo je četvrta godina zaredom da je Atlantic Grupa dobitnica prve nagrade pri čemu je do sada čak sedam puta dobila prvu nagradu, a još je šest puta bila među top tri nagrađene kompanije.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari