Volvo podigao prodaju za šest posto zahvaljujući električnim automobilima

Volvo, Foto: Vitali Adutskevich/Pexels

Prodaja Volvo Carsa porasla je za šest posto u srpnju u odnosu na prethodnu godinu na 57.447 automobila, potaknuta povećanjem prodaje potpuno električnih vozila u Europi, priopćili su u petak iz te tvrtke.

Volvo Cars, koji je u većinskom vlasništvu kineskog Geely Holdinga, naveo je u priopćenju da je ukupna prodaja u Europi, njihovom najvećem tržištu, porasla za 40 posto, dok je prodaja u Sjedinjenim Američkim Državama i Kini pala za 11, odnosno 31 posto.

“Zadovoljni smo što možemo izvijestiti o još jednom mjesecu rasta prodaje, koji je uglavnom potaknut prodajom u Europi unatoč izazovnom tržišnom okruženju”, rekao je zamjenik izvršnog direktora i glavni komercijalni direktor Bjorn Annwall u priopćenju.

Prodaja potpuno električnih i plug-in hibridnih modela, piše Reuters, porasla je za 49 posto u usporedbi s istim razdobljem lani, pri čemu su također činili 49 posto svih prodanih automobila tvrtke tijekom srpnja.

Volvo Cars ima za cilj da električna vozila čine polovicu njegove ukupne prodaje po količini do sredine desetljeća, dok do 2030. godine planira prodavati samo takve modele.

Usprkos ovim rezultatima, dionice tvrtke pale su za 0,7 posto.

14 Odgovora

  1. Dobar je Volvo, a bome se treba znati snaci u ovim novim “zelenim” trzisnim uvjetima i zahtjevima!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari