Španjolski lanac trgovina odjećom Inditex izvijestio je u srijedu o skoku dobiti i prihoda u prvom poslovnom tromjesečju zahvaljujući višim cijenama na tržištima izvan eurozone.
U razdoblju od veljače do travnja Inditexova neto dobit porasla je za 54 posto, na 1,2 milijarde eura, prenosi Hina.
Prihod je uvećan za 13 posto, na 7,6 milijardi eura, unatoč prodaji profitabilnog ruskog poslovanja i višim troškovima rada. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva uvećan je za 15 posto.
U gotovo istom postotku porasla je i dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA), na 2,2 milijarde eura.
Inditex slijedi strategiju viših cijena na tržištima izvan eurozone. U zemljama poput Sjedinjenih Američkih Država, Meksika i Saudijske Arabije neka je odjeća skuplja i do 91 posto nego na domaćem tržištu.
Potražnja u SAD-u bila je slabija zbog pogoršanog makrookruženja, ali nadoknađena je poboljšanom prodajom u južnoj Europi zahvaljujući povoljnim vremenskim prilikama.
Pročitajte još:
Bruto marža iznosila je u prvom poslovnom tromjesečju rekordnih 60,5 posto, što pokazuje da su uspjeli prenijeti više cijene na kupce i uspješno apsorbirali povećanje plaće radnika u matičnoj Španjolskoj za 20 posto u prosjeku.
Napominju i da im je prodaja kolekcije proljeće-ljeto u svibnju, na početku drugog poslovnog tromjesečja, skočila za 16 posto.
13 Odgovora
Realno Zara ima najbolje popuste.
Ocekivano
Dada
Imaju sjajne proizvode. I može se svašta naći.
Tako je.
Zanimljivo.
Vrlo!
Samo jako!
💪🏻💪🏻
Blago njima. Srozalii su se u kvaliteti jako.
Istina.
Cijene rastu, kvaliteta pada
Inditex očito zna kako se snaći u teškim vremenima, s nevjerojatnim skokom dobiti i prihoda, što pokazuje da su visoke cijene van eurozone pravi potez za njih. Njihova strategija se isplati, a potražnja u južnoj Europi dokazuje da su uspješno prilagodili svoje ponude.