TZ Kvarner: Ove godine 1,6 milijuna dolazaka i 8,4 milijuna noćenja

pixabay.com
Otok Rab Foto: Pixabay.com

U Primorsko-goranskoj županiji je u dosadašnjem tijeku godine ostvareno 1,6 milijuna dolazaka i 8,4 milijuna noćenja, a to je rast u dolascima od pet posto, te u noćenjima od dva posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestila je direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

S navedenim smo rezultatima vrlo zadovoljni jer oni predstavljaju rast u dolascima od pet posto, te u noćenjima od dva posto u odnosu na isto razdoblje lani, a u odnosu na 2019. navedeno predstavlja rast od četiri posto u dolascima, dok je broj noćenja izjednačen. Vrlo je važan i podatak o popunjenosti smještaja najviše kategorije, koji u odnosu na lani bilježi rast od pet posto, što znači da naša regija sve više privlači i goste veće platežne moći. U nastavku ove godine očekujemo zadržavanje pozitivnog trenda, dok današnji sastanak smatramo vrlo korisnim kada govorimo o narednim godinama jer smo dobili prvi uvid u novu marketinšku strategiju u čijoj će provedbi i realizaciji Kvarner zasigurno dati značajan doprinos“, naglasila je Peršić Živadinov na sastanku koji je održan sa direktorom Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjanom Staničićem i predstavnicima turističkih zajednica s područja Primorsko-goranske županije, odnosno Kvarnera, na otoku Rabu.

Sastanak HTZ, Rab; foto: www.htz.hr – press objave

Direktor HTZ-a, Kristjan Staničić, izvijestio je da je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,3 milijuna dolazaka, te 49,2 milijun noćenja, što je 10 posto više dolazaka, i pet posto više noćenja nego lani. U dosadašnjem dijelu srpnja je ostvareno oko 3,6 milijuna dolazaka i 21,8 milijuna noćenja, što je na razini prošlogodišnjeg srpnja.

Staničić je naglasio važnost primjene novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine. Kako je rekao, riječ je o sveobuhvatnom dokumentu u sklopu kojeg su definirani dugoročni ciljevi u promociji i pozicioniranju Hrvatske kao kvalitetne i održive turističke destinacije visoke vrijednosti.

“Naši dugoročni ciljevi jasno su definirani, a u njihovu će ostvarenju jednu od ključnih uloga imati i cjelokupni sustav turističkih zajednica. Također, podsjećam kako smo u fazi odabira novog krovnog komunikacijskog koncepta obzirom da je dosadašnji koncept Full of Life u upotrebi gotovo 10 godina, a nove tržišne prilike i trendovi od nas zahtijevaju određene prilagodbe u provedbi marketinških i promotivnih aktivnosti“, zaključio je direktor Staničić, stoji na web stranici HTZ-a.

Na sastanku se govorilo i o nelegalnom iznajmljivanju, odnosno potrebi više inspekcijskih nadzora, te o financijskim sredstvima koja su dostupna u fondovima za projekte udruženih turističkih zajednica, te turističkih zajednica na nedovoljno razvijenim područjima i kontinentu.

Najavljeni su i javni pozivi koje će Hrvatska turistička zajednica raspisati s ciljem uspostave suradnje s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima, kaže se u priopćenju.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari