Turističko vijeće HTZ: Tri milijuna eura za strateške turističke partnere i prijevoznike

Pixabay.com
Turizam, ilustracija Foto: Pixabay.com

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) odobrilo je oko tri milijuna eura za suradnju sa strateškim stranim partnerima-touroperatorima i prijevoznicima.

Odobrena sredstva sa strateškim partnerima na inozemnim tržištima raspodijelit će se za TUI, easyJet holidays, DER Touristik, Jet2holidays, Ryanair, Air France, Volotea, KLM, Eurowings i druge.

TV HTZ je odobrio i sredstva za nastavak strateškog partnerstva između HTZ-a, TZ lstre i kluba FC Bayern München, kojim lstra dobiva status ekskluzivnog turističkog partnera tog kluba, a odobrili su i suradnju u 2024. s ADAC-om, koji kao jedan od najvećih auto klubova u svijetu ima više od 21,5 milijun članova, prenosi Hina.

Iz HTZ-a napominju da će raspisati i dva javna poziva za razvoj programa destinacijskih menadžment kompanija te za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2024., s ciljem daljnjeg unapređenja konkurentnosti hrvatskog turizma. Ove kompanije, kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić imaju važnu ulogu u razvoju turizma, posebice u produljenju sezone i povećanja turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci.

“U Hrvatskoj je prošle 2023. od ostvarenih gotovo 108 milijuna noćenja, više od 26 milijuna realizirano posredstvom agencija, što je oko 25 posto od ukupnih, i snažan doprinos ukupnim rezultatima. Važan nam je i nastavak suradnje s aktivnim vrhunskim hrvatskim sportašima, osvajačima odličja na Olimpijskim igrama, europskim i svjetskim prvenstvima te s onima koji sudjeluju na značajnim međunarodnim sportskim natjecanjima. Time se osigurava još bolja vidljivost nacionalnog turističkog brenda i bolji doseg komunikacijskih poruka”, istaknuo je Staničić.

Danas je odobrena i marketinška i PR suradnje s Hrvatskim skijaškim savezom do 2026. te Hrvatskim nogometnim savezom do 2027., što uključuje promotivne aktivnosti tijekom nastupa skijaša i utakmica, a odobreno je i partnerstvo te suradnja s Europskom rukometnom federacijom do 2026. u sklopu EHF Lige prvaka za muškarce.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poručila je da intenzivno rade na promociji koja će donijeti još bolje turističke rezultate u 2024. i ostvarenju strateških ciljeva.

“Promicanje sinergije turizma i sporta u godini Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj i Olimpijskih igara u Parizu donijet će dodatnu vidljivost Hrvatskoj. Veseli me što nastavljamo odličnu suradnju s ADAC-om, koja je već donijela iznimne rezultate na njemačkom tržištu te vjerujemo da ćemo u budućnosti napraviti i dodatne iskorake”, kazala je ministrica Brnjac.

Suradnja s jednom od najvećih svjetskih platformi za putovanja Expedia Grupom, koja je danas odobrena, fokusirat će se na tržišta Velike Britanije, Švedske i SAD-a, dok je za američko tržište dodatno odobrena i marketinška suradnja na Paramount kanalima, među kojima je i CBS, kao jedan od najgledanijih TV kanala u SAD-u.

9 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari