Treći BregFest: Vina Bregovite Hrvatske mogu biti važna za turizam ove regije

Prorsus PR
Treći BregFest u Zagrebu, Foto: Prorsus PR/Matej Ščavničar

Na trećem BregFestu, festivalu vina Bregovite Hrvatske održanom u Zagrebu, sudjelovalo je više od 60 vinara, koji su ugostiteljima, trgovcima i građanima predstavili 350 vina.

Vinari su zadovoljni svjetskim uspjesima svojih vina i njihovom sve većom prepoznatljivošću među građanima, no smatraju kako vina Bregovite Hrvatske još uvijek u ugostiteljstvu i turizmu Zagreba te okolnih županija nemaju mjesto koje zaslužuju.

„Želimo da u našim vinima uživa što veći broj građana i turista. Naša je vinska regija poznata po svježim i lepršavim vinima. Doživljavamo je i kao hrvatsku kolijevku pjenušaca. Uz mnogobrojna bijela, ružičasta i crna vina nastala posljednjih godina kojima je zajedničko ime Priča sa sunčane strane brega, posebno smo ponosni što na ovogodišnjem festivalu možemo nazdraviti i portugiscem te mladim međimurskim vinima. Naša ponuda vina uz lokalnu gastronomiju i prateće vinske manifestacije može postati zamašnjak jesenskog turizma u ovom dijelu zemlje“, kazao je Miroslav Polovanec, predsjednik udruge Bregovita Hrvatska.

Središnja bregovita Hrvatska jedna je od četiriju hrvatskih vinskih regija. Ona obuhvaća vinogorja Zagorja i Međimurja, Prigorja i Bilogore, Pokuplja, Moslavine te Plešivice. BregFest je središnji događaj Bregovite Hrvatske, udruge koja okuplja vinare i vinogradare iz te regije.

Ovdje imamo privilegij kušati vina nekih od najboljih europskih vinara. Zajedno trebamo raditi na promociji ovih vina te boljoj suradnji Ministarstva poljoprivrede i Ministarstva turizma. Grehota je da Hrvatska ima više od 20 milijuna turista, a da svi nisu u mogućnosti kušati fantastična vina Središnje bregovite Hrvatske. Zajednički zadatak lokalne i regionalne samouprave te ministarstava je to promijeniti. Uspjeh je što su vinari iz svih dijelova Središnje bregovite Hrvatske sjeli za isti stol, no tek se sada vidi kolike su im snaga i kvaliteta“, istaknuo je Željko Kolar, župan Krapinsko-zagorske županije.

Porsus PR
Treći BregFest, Zagreb, Foto: Prorsus PR/Matej Ščavničar

Posljednjih nekoliko godina koje su bile obilježene raznim krizama, posebno smo pazili na sektor vinarstva, rekao je Zdravko Tušek, državni tajnik u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva RH.

Kako bi on opstao, taj smo sektor podržali mnogim mjerama. I ova je manifestacija financirana sredstava Ministarstva poljoprivrede koja su namijenjena promociji i radu regionalnih vinskih organizacija. Posebice mi je drago da smo u ovom programskom razdoblju udvostručili sredstva namijenjena marketingu i promociji hrvatskih vinskih regija“, istaknuo je Tušek.

U sklopu promotivnih aktivnosti kojima se vina Središnje bregovite Hrvatske predstavljaju članicama Europske unije i zemljama izvan nje, Bregovita Hrvatska je skupini novinara, sommeliera i trgovaca iz Srbije organizirala dolazak na BregFest što je i svojevrsna najava sudjelovanja vinara Bregovite Hrvatske idući mjesec na vinskom festivalu u Beogradu. Ovogodišnji BregFest imao je dvije tisuće posjetitelja.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari