Njemački proizvođač sportske odjeće Puma najavio je mogućnost za manju cjelokupnu godišnju temeljnu dobit, nakon što je izvijestio o slabijim rezultatima za drugo tromjesečje, navodeći očekivane promjene valute, veće troškove prijevoza i nastavak smanjenog raspoloženja potrošača.
Puma, koja je nedavno pokrenula nove marketinške inicijative u nastojanju da se bolje natječe s većim rivalima poput Adidasa i Nike, bori se sa slabijom potražnjom potrošača i viškom zaliha kod trgovaca sportskom odjećom preko kojih ostvaruje većinu svoje prodaje.
Nakon posljednjih podataka, očekuje operativni profit (EBIT) u rasponu između 620 milijuna i 670 milijuna eura u usporedbi s ranijim, koji se kretao i do 700 milijuna eura. Dionice Pume pale su 3,5 posto u ranoj trgovini u Frankfurtu.
Tvrtka je potvrdila svoje cjelogodišnje izglede za valutno prilagođene prihode u srednjem jednoznamenkastom postotku, prenosi Reuters, na temelju snažne knjige narudžbi za drugu polovicu godine. Očekuju i da će se neto prihod promijeniti u 2024. u skladu s poslovnim rezultatom.
Prodaja usklađena za tečaj porasla je 2,1 posto na 2,12 milijardi eura u tromjesečju, u skladu s očekivanjima analitičara od 2,15 milijardi, prema podacima LSEG-a, potaknuto rastom od devet posto u regiji Amerike.
Regija Azija/Pacifik zabilježila je rast prodaje od 1,9 posto, rekli su u Pumi, potaknuti povećanom prodajom u Kini.
Pročitajte još:
Iako je ostvaren određeni rast prodaje i u Europi, on je kompenziran sa smanjenjem prodaje u Istočnoj Europi, Bliskom istoku i Africi /te je valutno usklađena prodaja manja je za 4,3 posto, na 817,9 milijuna eura.
Kvartalni EBIT porastao je za 1,6 posto na 117 milijuna eura unatoč negativnim učincima valute. Puma je ostvarila neto prihod od 304,9 milijuna eura u 2023. godini.
9 Odgovora
Tragedija
Nisam ljubitelj njihovog brenda
Briga me!
Ne cudim se.
Nema sto biti cudno…
Cijene…
Adidas samo!
Nisam kupac njihovih tenisica
Šteta jer imaju odlične tenisice