Proizvođač Dove-a pod istragom zbog tvrdnji o „zelenim“ proizvodima

Pixabay.com
Dove proizdovi pod istragom, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Proizvođač dezodoransa, sapuna i krema Dove i proizvođač Hellmann’s majoneze Unilever pod istragom su zbog tvrdnji da su neki proizvodi, koji to možda nisu – ekološki, što bi kupce moglo dovesti u zabludu.

Uprava za tržišno natjecanje i tržište (CMA) priopćila je da Unilever možda preuveličava koliko su neki njegovi proizvodi “zeleni”. Određene izjave i jezik koje Unilever koristi na nekim proizvodima, kako su priopćili, izgledaju nejasno i općenito i kupce mogu dovesti u zabludu.

Također, neki sastojci proizvoda na ambalaži predstavljeni su tako da preuveličavaju koliko su prirodni, prenosi Hina, što je poznato pod nazivom “korporacijski greenwashing”.

CMA smatra da Unileverovo korištenje boja i slika poput zelenog lišća može brinuti, jer kupci mogu precijeniti ekološku prihvatljivost proizvoda.

Sve više i više ljudi pokušava doprinijeti zaštiti okoliša, ali brinemo da su mnogi zavedeni takozvanim „zelenim“ proizvodima koji baš i nisu onakvi kakvima se predstavljaju. Dosad su dokazi koje smo vidjeli izazvali zabrinutost da Unilever određene proizvode neprimjereno predstavlja kao ekološki prihvatljive”, rekla je šefica CMA-a Sarah Cardwell.

Ova objava CMA dolazi u sklopu šire istrage ekoloških tvrdnji u oglašavanju roba, poput toaletnih potrepština, proizvoda za čišćenje, hrane i pića. Kupci su prošle godine potrošili više od 130 milijardi funti ili oko 150 milijardi eura na potrepštine za kućanstvo, uključujući hranu i piće, proizvode za čišćenje i predmete za osobnu njegu, priopćio je početkom godine CMA.

Značajan ih se broj prodaje kao „zeleni“ ili ekološki prihvatljiv, prema podacima CMA, uključujući do 91 posto svih proizvoda za pranje posuđa i 100 posto toaletnih proizvoda.

Unilever proizvodi poznate brendove poput sredstava za čišćenje Cif, sapuna Dove i dezodoransa Lynx. Objavio je da je iznenađen i razočaran objavom CMA i opovrgao da su njegove tvrdnje na bilo koji način obmanjujuće.

Unilever je priopćio da je predan objavljivanju odgovornih tvrdnji koje su “transparentne i jasne”.

“Nastavit ćemo surađivati s CMA-om i u potpunosti udovoljiti daljnjim zahtjevima za informacijama”, dodao je glasnogovornik Unilevera.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari