Prodaja tvrtke Lego u prvom je polugodištu porasla 13 posto, zbog velikog rasta potražnje za igračkama u Europi i Sjevernoj Americi, dok prodaja većine ostalih konkurenata stagnira.
Porast prodaje kompanije Lego tako je u suprotnosti je sa stagnirajućim globalnim tržištem igračaka i slabom prodajom konkurenata, poput proizvođača Barbike Mattela i idejnog tvorca My Little Ponyija, Hasbroa.
Lego je izvijestio da je prodaja u prvoj polovini godine porasla na 31 milijardu danskih kruna odnosno 4,2 milijarde eura. Operativna dobit Lega porasla je 26 posto, na 8,1 milijardu kruna.
„Imali smo znatno bolje rezultate od ukupnog tržišta igračaka i zgrabili smo tržišni udio prilično velikom brzinom”, objavio je danski proizvođač igračaka.
Globalno tržište igračaka ove je godine stagniralo, podsjeća Hina, nakon što je prošle godine zabilježilo pad prodaje od sedam posto.
Nakon snažne prve polovine godine, Lego sada očekuje dvoznamenkasti rast prodaje u cijeloj 2024., dok je ranije očekivao manji rast.
Kompanija ove godine planira otvoriti oko stotinu trgovina, nešto manje nego prethodne godine, čime bi njihov ukupan broj premašio 1.100 trgovina.
„Trenutno otvaramo nešto manje trgovina u Kini jer vidimo da se njihovi potrošači suzdržavaju”, rekao je izvršni direktor Lega Niels Chrisiansen.
Pročitajte još:
Umjesto Kine, tvrtka se fokusirala na Europu i Sjevernu Ameriku, gdje je zabilježila veliku potražnju.
Lego Icons, koje uključuju modele Eiffelovog tornja i Titanica, bile su među najuspješnijim temama uz City, Technic i Star Wars. Kompanija je u prvoj polovini godine predstavila oko 300 setova kockica.
13 Odgovora
Ma tko to kupuje jos?!
Vidis ti to!
Ma da
Djeca su mi luda za njima
Najbolje igračke ikad.
Uvijek ću pamtit kako je stat na to
Bravo za Lego <3
Nema do lego kocaka i onda kad spremaš, staneš na jednu pa ti cijeli život prođe pred očima
Odlicno
Uh
Top
Višè ih kupuju roditelji za sebe nego za klince pa su to, po definiciji, igračke za odrasle.
Još uvijek ih slažem