Nizozemski proizvođač piva Heineken izvijestio je u srijedu o većem prihodu u trećem tromjesečju zahvaljujući višim cijenama koje su nadoknadile smanjeni obujam prodaje.
Ukupni prihod Heinekena porastao je u trećem kvartalu dva posto, na 9,6 milijardi eura, pokazuje financijsko izvješće koje prenosi Hina. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja, odnosno kupnja, imovine porastao je za 4,5 posto.
U razdoblju od siječnja do rujna ukupni prihod uvećan je gotovo pet posto, na 8,01 milijardu eura. Prilagođen za promjene valutnih tečajeva i prodaju odnosno kupnju imovine bio je gotovo šest posto veći nego u istom razdoblju lani.
Organski obujam prodaje smanjio se u razdoblju od srpnja do rujna za 4,2 posto, izvijestila je kompanija, ukazujući na “izazovne” gospodarske uvjete na brojnim tržištima i slabiju potražnju kupaca zbog podignutih cijena. U prvih devet ovogodišnjih mjeseci, pak, pala je za 5,1 posto.
U segmentu vrhunskih piva organska prodaja se u razdoblju od srpnja do rujna smanjila za 5,7 posto, odražavajući lošije rezultate na ključnom vijetnamskom tržištu i povlačenje iz Rusije.
Pročitajte još:
U devet mjeseci zaključno s rujnom Heineken je poslovao s neto dobiti od 1,92 milijarde eura, nižom gotovo 13 posto nego u istom razdoblju lani.
Potvrdili su da u ovoj godini očekuju organski rast prilagođene operativne dobiti u rasponu od nula do pet posto.
5 Odgovora
Očekivano
Heineken je za mene uvijek bilo najbolje piće. Svaka cast!!
Najgora piva ikad.
Niti blizu onoga što su nekada bili…
Pa kada je sve poskupilo, što ne bi oni povećali cijenu