Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvek Aktivan

Neophodni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.

MEHANOSERVIS SEMPER j.d.o.o.-66176756254

Posao iz snova: Mattel plaća 277 dolara po satu za kartanje poznate igre Uno

Foto: Yan Krakau/Pexels

Proizvođač igračaka Mattel raspisao je natječaj za posao u kojem traži nekoga tko će profesionalno kartati Uno, i to za plaću od 277 dolara po satu!

Riječ je, javlja CNN, o promotivnoj kampanji za novu kartašku igru Uno Quatro, a osoba koja dobije posao morat će je igrati s nepoznatim osobama u New Yorku te najzanimljivije trenutke objavljivati na društvenim mrežama.

Posao će trajati četiri tjedna, a “Glavni igrač Una”, kako glasi službena titula budućeg zaposlenika, tjedno će dobivati 4.444 dolara.

Počevši od 13. rujna, učit će zainteresirane pravilima nove igre ​​i sudjelovati u prijenosima uživo te snimati kratke intervjue. Svaki državljanin SAD-a stariji od 18 godina može se prijaviti, pod uvjetom da može ispuniti uvjete posla kao što je, primjerice, dugo sjedenje na jednom mjestu.

Ova akcija dio je rastućeg trenda u kojem brendovi koriste trikove na društvenim mrežama kako bi naveli ljude da pričaju o njihovom novom proizvodu, rekao je Tim Calkins, profesor marketinga na Kellogg School of Management Sveučilišta Northwestern.

“To stvarno odražava stanje u kojem se marketing nalazi danas. Glavno pitanje je kako natjerati ljude da se angažiraju i zainteresiraju za brend kao što je Uno koji postoji već 50 godina”, kaže Calkins i naglašava kako je za mnoge brendove ključan TikTok.

Upravo na toj mreži moguće je okačiti video u kojem zainteresirani za ovu poziciju igraju Uno i na taj se način prijaviti za posao.

KasamiGradnja j.d.o.o.76055432499

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ARGENTUM SPORT d.o.o.50279254103

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…
Marignacija d.o.o.-54076503328

Komentari

SADMIR GRADNJA d.o.o.	74018793825