Porasli prihodi i dobit Arena Hospitality Groupa, najavljuju otvaranje novih hotela

Foto: Unsplash.com

Hotelska grupacija Arena Hospitality Group u trećem je tromjesečju ostvarila 69,8 milijuna eura prihoda ili 2,5 posto više nego u istom lanjskom tromjesečju, dok je dobit od 27,7 milijuna eura oko četiri posto manja, pokazuje financijsko izvješće grupe koje prenosi Hina.

Arena Hospitality Grupa je u devet mjeseci ove godine ostvarila 114,3 milijuna eura ukupnih prihoda što je više od 98,4 milijuna eura u odnosu na isto razdoblje 2022., dok su ukupni rashodi porasli na 95,6 milijuna, s prošlogodišnjih 80,7 milijuna.

Dobit je tako za devet mjeseci porasla na 18,7 milijuna eura, (lani 17,7 milijuna).

Za poslovanje grupe u 2023. u izvješću ističu “zadovoljstvo još jednim razdobljem rasta s rekordno visokim konsolidiranim prihodima”, koji su za 21,3 posto premašili one iz istog razdoblja 2019. godine.

Uočavaju, dodali su, normalizaciju izazova u lancu opskrbe, što vrijedi i za nabavu hrane, gdje je inflacija rezultirala znatnim povećanjem troškova.

Također, cijene električne energije i plina su znatno utjecale na profitabilnost u prvom polugodištu, a iako su poslije osigurali niže cijene, i dalje su još znatno više nego prije krize. Izazov je i nedostatak radne snage, kao i visoki troškovi plaća, a očekuju da se to i nastavi.

Za kraj listopada najavljuju otvaranje hotela u Zagrebu pod nazivom “art’otel Zagreb”. Uz to, do kraja ove godine planiraju otvoriti i svoj obnovljeni hotel u Beogradu, bivši Arena 88 Rooms, s novim nazivom Radisson RED Beograd.

Grupa posluje i u Njemačkoj, Mađarskoj i Austriji.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari