Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvek Aktivan

Neophodni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.

KAKSA, obrt za proizvodnju i trgovinu-47376725611

Od početka 2024., prihod Sueskog kanala manji za 40 posto

pixabay.com
Teretni brod, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Dolarski prihod Sueskog kanala pao je od početka godine za 40 posto u odnosu na isto razdoblje 2023., rekao je šef uprave Osama Rabie, budući da ga brodari zaobilaze kako bi izbjegli napade jemenskih Huta.

Od 1. do 11. siječnja 2024. godine, brodski promet smanjio se za 30 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, prenosi Hina. Od početka godine kanalom su prošla 544 broda, u odnosu na 777 u istom razdoblju 2023., naveo je Rabie.

CompanyWall - Vaš financijski asistent

Rutu oko Rta dobre nade izabrali su po njegovim riječima samo oni brodovi koji su morali odmah nastaviti putovanje dok ostali čekaju da se situacija stabilizira.

Zabrinutost za sigurnost brodara ne može se otkloniti popustima ni drugim poticajnim mjerama koje Sueski kanal nudi, naglasio je.

“Veliki dio robe ponovno će prolaziti Sueskim kanalom kada napadima dođe kraj”, zaključio je.

Krajem prošle godine Houthi su u Crvenom moru počeli napadati komercijalne brodove kako bi iskazali potporu palestinskom Hamasu u borbi protiv izraelskih oružanih snaga u okupiranom Pojasu Gaze.

U takvim uvjetima mnogi brodari preusmjerili su brodove preko Rta dobre nade, a SAD je inicirao međunarodnu misiju koja bi trebala zaštititi plovidbu. U noći na petak američke i britanske oružane snage napale su vojne ciljeve u Jemenu, a Huti su najavili odgovor.

Sueski kanal ključni je izvor deviznih prihoda za Egipat i vlasti su ga proteklih godina nastojale povećati, proširivši ga u 2015. godini. Radovi na proširenju još nisu završeni.

ELFAR d.o.o.-63358467985

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

MICRO-INFORMACIJSKI SUSTAVI j.d.o.o 72337445848

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…
SUMARNE KALKULACIJE d.o.o.10948161169

Komentari

CompanyWall - Vaš financijski asistent